سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

پایان یازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره در سنندج

مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره شب گذشته با حضور رئیس حوزه هنری، مسئولان استانی و نویسندگان و شاعرانی از سراسر کشور و با معرفی نفرات برتر در سینما بهمن سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، بیش از یک‌هزار و 261 اثر به دبیرخانه یازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان سوره ارسال شده که از میان آثار راه یافته به بخش مسابقه،جایزه سوم بخش شعر کودک و نوجوان به سیدعلی شکراللهی از اصفهان اهدا شد.

جایزه دوم این بخش  به شعر شکوه اثر مسعود طاهری و جایزه اول نیز  به محمد صارمی‌شهاب هر دو از همدان اهدا شد.

همچنین سیدمهرداد موسویان از همدان با اثر طلسم در بخش داستان کوتاه کودک و نوجوان تقدیر شد و اعظم شهیدی از تهران با اثر مخالف‌خوان، فاطمه نفری از قم با اثر من که منظوری نداشتم و دانه‌ای در دل خاک و سیده‌عذرا موسوی از قم با اثر زمستان مردی به ترتیب مقام‌های سوم تا اول را به خود اختصاص دادند.مسعود خدابنده‌لو از استان البرز با ترانه قلب سنگ رتبه سوم بخش ترانه و سرود را کسب کرد، پونه نیکویی از گیلان با اثر ترانه دو به جایگاه دوم دست یافت و علی سلیمانی مقام اول این جشنواره را از آن خود کرد.

در بخش شعر نو و نیمایی و آزاد هم مقام اول به یزدان تورانی و جوایز دوم و سوم نیز به ترتیب به مهدی عرب‌اسدی از سمنان  و سلمان نظافت‌یزدی از خراسان رضوی اعطا شد.

در بخش داستان کوتاه بزرگسال مجید راستی از آذربایجان شرقی، مجید خادم از استان فارس و سیدحسین موسوی‌نیا از تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

جوایز برتر شعر کلاسیک نیز را محمدحسین ملکیان از اصفهان به عنوان نفر اول، محسن رضوانی از تهران نفر دوم و علی فردوسی از اصفهان به عنوان نفر سوم از آن خود کردند./ز
برچسب ها: جشنواره ، رتبه ، پایان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.