سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

خواسته های جامعه کارگری از وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی

جواد اکبری با اشاره به سوابق کاری وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: آقای ربیعی بیش از 25 سال است که با جامعه کارگری کشور رابطه ای نزدیک دارد و به علاوه عضو شورای مرکزی خانه کارگر کشور نیز هست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه در خصوص خواسته های جامعه کارگری از وزیر جدید اظهارداشت: اولین خواسته این قشر احیا واحدهای تولیدی تعطیل و یا نیمه فعال است که جمعیتی از کارگران آن اخراج و بیکار شده اند.

توجه به وضعیت درمان و امور بیمه کارگران خصوصا کارگران بازنشستگان دیگر خواسته این قشر بود که اکبری از آن یاد کرد. 

همچنین دبیر اجرایی خانه کارگر کرمانشاه با تاکید بر لزوم شفاف شدن وضعیت قراردادهای کارگران، خاطرنشان کرد: باید تعریف مشخص و قاطعی از انواع قراردادهای دائم، موقت و فصلی وجود داشته باشد تا نتوان از آن سوء استفاده کرد.

اکبری بر لزوم سه جانبه گرایی و مشارکت سه بخش کارگر، کارفرما و دولت برای تصمیم گیری های حوزه کار تاکید کرد و یادآورشد: برای ایجاد هرگونه تغییر در قانون کار نیز باید هر سه گروه مشارکت داشته باشند و اظهار نظر کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و فشار ناشی از تحریم ها، خاطرنشان کرد: باید در این شرایط از کارفرمایانی که سرمایه خود را برای رونق تولید و اشتغال صرف کرده اند حمایت شود و امکانات مورد نیاز آنها در اختیارشان قرار گیرد.

اکبری در پایان ابراز امیدواری کرد با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید وضعیت جامعه کارگری کشور بهتر شود./ز

برچسب ها: خواسته ، کارگران ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.