سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

جرایم خشن در آذربایجان شرقی در حد صفر است

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: روزانه به طور متوسط 950 تماس با سامانه 110 گرفته می‌شود که از این تعداد بیش از 700 مورد به عملیات می انجامد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، سرهنگ اسماعیل اسماعیل زاده در جمع خبرنگاران ادامه داد: پلیس تمام توان خود را برای حضور به موقع در صحنه عملیات به کار می گیرد ولی مردم نیز باید به این موضوع واقف باشند که در برخی موارد ترافیک شهر تبریز باعث کندی عملیات می‌شود.

وی با بیان اینکه جرایم خشن در استان به مرز صفر رسیده است گفت: آذربایجان شرقی جزو استان های برتر از نظر امنیتی است.

وی خاطر نشان کرد: طبیعی است که برخی جرایم کوچک در جامعه اتفاق بیفتد و طبق بررسی‌ها این جرایم ریشه در مشکلات اجتماعی، بیکاری و آلودگی به مواد مخدر دارد.

وی با تاکید بر امر پیشگیری در خصوص جرایم کوچک اذعان کرد: نیروی انتظامی با همراهی رسانه‌ها در سال‌های اخیر توانسته است در این خصوص موفق عمل کند.

جانشین انتظامی استان فرهنگ سازی در خصوص راهور را یادآور شد و گفت: پلیس در این خصوص تنها مجری قانون نیست و دیگر نهادهای مرتبط نیز باید پاسخگو باشند و خوشبختانه در با تجدید نظر در قانون سهم سازمان‌ها نیز در امر تصادفات مشخص می‌شود.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های خبرنگاران و همکاری‌های فی مابین با این مجموعه گفت: در حال حاضر هر روز شاهد پخش شایعه‌های گسترده ای در فضای ماهواره ای علیه کشورمان هستیم که امید می‌رود با حضور و موشکافی مسائل توسط خبرنگاران واقعیت‌ها به روشنی به گوش مردم برسد./ز

برچسب ها: جرایم ، خشن ، صفر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.