سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار شاه اردن و نماينده ويژه آمريکا در روند مذاکرات سازش

"ملک عبدالله دوم" پادشاه اردن امروز در امان با "مارتین ایندیک" نماینده ویژه آمریکا در مذاکرات سازش دیدار کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری شین هوا ؛ "ملک عبدالله دوم" و "ایندیک" که در جریان سفر دوره ای به منطقه در اردن به سر می برد در این نشست تازه ترین تحولات مربوط به تلاش های صورت گرفته برای تحقق صلح در منطقه را بررسی کردند.

دربار اردن در بیانیه ای اعلام کرد" ایندیک" ، "ملک عبدالله دوم "را در جریان تازه ترین تلاش های جان کری وزیر امور خارجه آمریکا برای پیشبرد روند مذاکرات صلح فلسطینی- اسراییلی قرار داد.

پادشاه اردن بر ادامه حمایت کشورش از تلاش های جاری برای حل نهایی اختلافات فلسطینی و اسراییلی و تشکیل کشور مستقل فلسطینی که در امنیت و آسایش در کنار اسراییل ادامه حیات دهد تاکید کرد.

وی گفت: « تشکیل کشور مستقل فلسطینی در کنار اسراییل بر اساس طرح ابتکار عربی راهبرد عالی اردن است.»

"ملک عبدالله دوم" بر اهمیت بذل توجه همه طرف های مرتبط با روند صلح به عبور از موانعی که احتمالا در مسیر مذاکرات پدید می آید تاکید کرد و درباره بازتاب و انعکاس منفی و خطرناک اقدامات یکجانبه اسراییل در قدس بر دورنمای روند صلح هشدار داد.

از سوی دیگر ایندیک نیز اعلام کرد کاخ سفید از تلاش های مستمر و دایمی ملک عبدالله دوم برای تحقق صلح و امنیت در منطقه قدردانی می کند و آن را ارزشمند می داند.

 "ناصر جوده" وزیر امور خارجه اردن و" ایندیک" نیز دیروز در امان دیدار و روند مذاکرات صلح بین اسراییلی ها و فلسطینیان را بررسی کردند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.