سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید "ساف" بر حمايت از مصر در برابر تروريسم و دخالت منفي خارجي

کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین، "ساف" امروز حمایت کامل خود را از تلاش مصر برای مقابله با تروریسم و جلوگیری از دخالت منفی خارجی در امور داخلی این کشور اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری شین هوا؛ "یاسر عبدربه" دبیرکل ساف در بیانیه ای که بعد از دیدار با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله در کرانه باختری رود اردن در حضور خبرنگاران قرائت کرد بر حمایت کامل از دولت و مردم مصر در دفاع مشروع از امنیت و آینده این کشور تاکید و تصریح کرد: «ما می خواهیم سرزمین مصر از تروریسم و دخالت منفی خارجی مصون بماند».

"عبدربه" در این بیانیه افزود: « ملت فلسطین به نقشی که ارتش قهرمان مصر در دفاع از مسایل جهان اسلام و در راس آن فلسطین ایفا کرده است افتخار می کند.»

بر اساس این بیانیه ، اقدام گروه های تروریستی به هدف قرار دادن ارتش و خاک مصر در واقع با هدف تضعیف جایگاه و نقش تاریخی آن ( ارتش ) صورت می گیرد ارتشی که سوپاپ اطمینان و امنیتی برای آینده مصر و دیگر کشورهای عربی بدون استثناست.

ساف در این بیانیه اعلام کرد کاملا به پیروزی ارتش و مردم مصر بر توطئه بزرگی که این کشور را تهدید می کند اطمینان دارد و مطمئن است که مصر قویتر و با صلابت تر از گذشته همچون دژی مستحکم برای دموکراسی و آزادی از بحران موجود خارج می شود.
برچسب ها: ساف ، فلسطین ، مصر ، بین الملل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.