سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد سامانه 137 منطقه 19 در یک نگاه

مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 19، از عملکرد سامانه 137 منطقه 19 در دو هفته اخیر خبر داد.

رزاقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سامانه 137 شهرداری منطقه 19 عملکرد این سامانه را در دو هفته اخیر مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: عملکرد سامانه 137 شهرداری منطقه 19، در نواحی 5 گانه منطقه در دو هفته اخیر از 12 تا 21 مرداد ماه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

رزاقی با اشاره به عملکرد سامانه 137 در دو هفته اخیر گفت: عملکرد سامانه 137 شهرداری منطقه 19، در ناحیه یک شهرداری این منطقه شامل 404 پیام شهروندی، 330 پیام بررسی و انجام شده، 96 پیام رضایتمندی شهروندان و 74 پیام در دست اقدام است .

وی ادامه داد: ناحیه 2 شهرداری منطقه 19 شامل 270 پیام شهروندی، 242 پیام بررسی و انجام شده، 75 پیام رضایتمندی شهروندان و 128 پیام در دست اقدام، ناحیه 4 شامل 34 پیام شهروندی، 32 پیام بررسی و انجام شده، 2 پیام در دست اقدام است.

رزاقی در پایان با اشاره به عملکرد سامانه 137 شهرداری منطقه 19 در نواحی دیگر این منطقه افزود: ناحیه 3 شهرداری منطقه 19 شامل 291 پیام شهروندی، 188 پیام بررسی و انجام شده، 67 پیام رضایتمندی شهروندان، 103 پیام رضایتمندی شهروندان و 33 پیام در دست اقدام است./
برچسب ها: شهروندان ، سامانه ، رزاقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.