سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار مرحله داوری برای آثار چاپی

هیئت داوران مسابقات تخصصی دوازدهمین جشنواره صنعت چاپ آثار رسیده به دبیرخانه را در چهار مرحله داوری خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  ستاد اطلاع رسانی جشنواره صنعت چاپ، بر اساس اعلام دبیرخانه این مسابقات، ضوابط و معیارهای داوری آثار چاپی در هر مرحله تدوین شده و در اختیار داوران قرار می گیرد. پس از اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه در تاریخ 26 شهریورماه، داوران از 28 شهریور مرحله اول داوری را آغاز خواهند کرد. در این مرحله داوران آثاری که ارزش حضور در گردونه داوری دارند را شناسایی کرده و داوری تخصصی و اصلی از این مرحله آغاز می شود.

در مرحله دوم 7 داور هر گروه از آثار را که با کد مشخص شده، در زمان چاپ ارزیابی می کنند. آثار راه یافته به مرحله سوم از جنبه کیفیت پس از چاپ بررسی می شوند و در نهایت گروهی از داوران آثار نهایی را ارزیابی می کنند.

در هر مرحله از فرآیند داوری، در صورت اختلاف میان ارزیابی داوران، نرم افزار طراحی شده آن را اعلام می کند و آثار مجدد ارزیابی مي شوند.

مهلت ارسال آثار به دبيرخانه 26 شهریور و زمان داوری آثار 28 شهریور تا 8 مهرماه است. مراسم معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز نيز هم زمان با جشنواره صنعت چاپ نیمه مهرماه برگزار می شود.

گفتني است؛ علاقه‌مندان براي اطلاعات بيشتر و دریافت فراخوان می توانند به سایت مسابقات به نشانی http://printaward.ir  مراجعه کنند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.