سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورغلامي:

حرف و حديث‌ها بيشتر نشده، توپها را عوض كنند

مربي تيم فوتبال تراكتورسازي در خصوص توپ هاي آل اشپورت گفت: توپهاي آل اشپورت بهتر است كه عوض شوند تا حرف و حديث در مورد اين توپها كمتر شود.

فرهاد پورغلامي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: سازمان ليگ بايد توپهاي آل اشپورت را جمع كند و به جاي آن توپهاي با كيفيت‌تر را به تيمهاي ليگ برتر ارائه كند.

مربي تيم فوتبال تراکتورسازي در ادامه اظهار داشت: به هر حال هزينه توپهاي آل اشپورت را تيمهاي ليگ برتر پرداخت مي‌كنند. به نظرم سازمان ليگ بايد از توپهاي AFC كه در ليگ قهرمانان آسيا استفاده مي‌شود، در ليگ برتر به كار ببرد تا كيفيت بازيها بهتر شود.

وي تصريح كرد: در سالهاي گذشته هر تيم از يك توپ استفاده مي‌كرد اما الان همه تيمها با يك توپ بازي مي‌كنند كه اين امر از اقدامات سازمان ليگ برتر به شمار مي‌آيد.

پورغلامي درباره استفاده از توپهاي آل اشپورت در ليگ فرانسه گفت: بعيد مي‌دانم كه اين توپها در ليگ فرانسه استفاده شود چراكه اين توپها استاندارد لازم را ندارد.

مربي تيم فوتبال تراكتورسازي خاطر نشان كرد: بازيكنان تيم هم از اين توپها رضايت ندارند. به هر حال مسئولان فوتبال براي اينكه حرف و حديث پيش نيايد بهتر است كه از توپهاي ليگ قهرمانان آسيا استفاده كنند./مح

برچسب ها: پور ، غلامی ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.