سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح عملکرد معاونت امور اجتماعی با حضور شهردار

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران امروز به تشریح برنامه های این معاونت در ماه مبارک رمضان و آخرین اقدامات و برنامه های مدیریت شهرداری تهران پرداخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید محمد هادی ایازی در جلسه شورای شهرداران مناطق 22گانه که صبح امروز 27 مرداد به ریاست دکتر قالیباف شهردار تهران برگزار شد در تشریح فعالیتهای ماه مبارک رمضان گفت: امسال در اجرای برنامه ها مشاهد یک انجام سازنده و معنا دار بودیم که سبب هم افزایی و بهره گیری تمام از امکانات و ظرفیت های موجود در بدنه مدیریت فرهنگی شد.

وی ادامه داد: حضور برجسته تشکل های مردمی، مدیران محله، هیات مذهبی در اجرای برنامه ای محلی و منطقه ای بسیار تاثیر گذار بود که دراین راستا با توجه به وجود مساجد به عنوان محور اصلی برنامه های ماه مبارک رمضان در 2 هزار و 800 مسجد برنامه ای متنوع فرهنگی و مذهبی برگزار شد.

ایاذی تصریح کرد: همکاری درون بخشی در اجرای برنامه های ضابتی نمایش بسیار خوبی داشت و برگزاری موفق برنامه هایی نظیر برگزاری باشکوه روز قدس، اقامه نماز عید سعید فطر فضا سازی سطح شهر و بر آستان جانان نشان از اهمیت این موضوع داد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ قرآن کریم و ارتقاء بینش ایمنی شهروندان، تمام برنامه های ماه مبارک رمضان بامحوریت قرآن کریم برگزار شد.

ایازی تاکید کرد: اجرای محافل انس با قرآن در مساجد و سراهای محله با بهره گیری از ظرفیت های مردمی شمسه از مهمترین اقداماتی است که در این عصر انجام شد.

وی عنوان کرد: اجرای هزار و 441 برنامه ماه مبارک رمضان وبهره مندی 1 میلیون شهروند از این برنامه ها، مسابقات ورزشی محله ها با حضور 4 هزار تیم ورزشی، 2 هزار عنوان برنامه منطقه ای و محلی بخشی از فعالیت های مدیریت فرهنگی شهر در این ایام بود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهراری تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به توسعه فناوری اطلاعات در سطح 374 محله و اجرای طرح شهروند الکترونیک گفت: راه اندازی 2 هزار و 618 کانون محلی فناوری اطلاعات در سطح شهر همچنین برگزاری جشنواره های حوزه معاونت امور اجتماعی زمینه و ساختار مناسب برای اجرای طرح آموزش مجازی شهروندان را فراهم کرد.

ایازی با بیان راه اندازی 374 ساب پرتال محله ادامه داد: در حال حاضر 374 ساب پرتال محلی با رعایت 187 شاخص محتوایی، فنی و گرافیکی در حال ارائه آخرین اطلاعات از فعالیت ها وبرنامه های سراهای محله به شهروندان هستند./
برچسب ها: ورزشی ، مدیریت ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.