سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

همایش فرهنگ صرفه‌جویی ویژه بانوان شهر رودهن برگزار شد

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از برگزاری همایش آموزش و نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه آب به بانوان شهر رودهن خبر داد.

"میربیوک حجازی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: آب یک کالای اقتصادی است و مردم باید جایگاه این مایه حیاتی را بیشتر درک کرده و در مصرف آن اعتدال را رعایت کنند.

وی در ادامه افزود: الگوی مصرف آب با توجه به آداب و رسوم و شرایط اقلیمی هر منطقه و همچنین فصول مختلف متفاوت است که لازم است مایه حیات را در فصل تابستان بیش از دیگر فصول سال مورد توجه قرار داد.

حجازی همچنین نقش بانوان در مصرف بهینه آب را حساس‌تر خواند و تصريح کرد: استفاده در مصرف غیر منطقی و نامناسب از آب می‌تواند به عنوان یک عرف نامطلوب در جامعه رواج یابد و در این میان بانوان می‌توانند در ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ارزشمند بودن آب نقش مهمی را ایفا کنند.

مدیر روابط عمومی آبفای شرق استان با بیان اینکه شرکت آبفا بر کیفیت آب نظارت کاملی دارد، خاطرنشان کرد: از آنجایی که آب به عنوان یک مایع حیاتی با سلامتی مردم عجین شده، لذا همکاران ما در دفتر کنترل کیفی و آزمایشگاه شرکت به صورت مداوم و مستمر بر کیفیت آب نظارت و کنترل دارند.

این مقام مسوول در پایان رعایت دستورات اسلامی در زمینه استفاده مناسب و پرهیز از اسراف را سبب دستیابی به مدیریت قوی و هدفمند و بهره گیری مطلوب از فرصت‌ها دانست و بر فهم عمیق از فضای مصرف و تولید و اصلاح الگوی مصرف در جهت ایجاد بهره وری کارآمد تاکید نمود./ز


برچسب ها: همایش ، فرهنگ ، صرفه جویی ، آب ، رودهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.