سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البرز/

عمران و آبادانی شهرها نیازمند تعامل و همدلی مسئولان است

فرماندار ساوجبلاغ گفت: عمران و آبادانی شهرها نیازمند تعامل و همدلی مسئولان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی حدادی اظهار داشت: با گسترش شهرها و افزایش جمعیت باید میزان خدمات رسانی‌ها نیز به تناسب رشد جمعیت با افزایش رو به روشود.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی آغاز به کار اعضای جدید شوراها اظهار داشت: اعضای شوراها با تعامل و همدلی با یکدیگر با تمام توان خود را به منظور ارائه خدمات به مردم به کارگیرند و شعارهای خود را عملیاتی سازند.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: اعضای منتخب شوراها که از سوی مردم موفق به راهیابی به شوراها شده‌اند باید امانتدار خوبی باشند و نسبت به آن چه که در زمان انتخابات به مردم قول داده‌اند وفادار بوده و شعارهای خود را یکی پس از دیگری اجرایی کنند.

حدادی اظهار داشت: این مهم سبب تعامل بیشتر مردم و مسئولان شده و رضایتمندی مردم را بیشتر خواهد کرد.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان این که اعضای شورای شهر با حضور در محلات مختلف و چهره به چهره با مردم می‌توانند، مشکلات و نیازهای مردم را شناسایی کنند افزود: توسعه خدمات رسانی مهمترین وظیفه مسئولان است که باید به خوبی نسبت به این وظیفه آگاهی داشته باشند.

وی گفت: اعضای شورا باید علاوه بر هماهنگ بودن و فراهم کردن ساختار مطلوب در عمران و آبادانی شهرها تلاش حداکثری خود را در جهت خدمت به مردم کار گیرند.

حدادی یکی از مهمترین وظایف مهم شوراها را توجه ویژه به حقوق شهروندی‏، زیباسازی شهر، انجام کارهای فرهنگی و ارائه خدمات شایسته به مردم عنوان کرد و در پایان افزود: مدیریت شهری نیز باید به این مهم بیش از گذشته توجه کرده و خود را خدمتگذار مردم بداند.
برچسب ها: عمران ، ساوجبلاغ ، البرز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.