سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی:

کارگاه آموزشی «برند» و «فروش اینترنتی محصولات صنایع دستی» برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از برگزاری کارگاه آموزشی «نام تجاری(برند)» و «فروش اینترنتی محصولات صنایع دستی» در تبریز خبر داد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی افزود: این کارگاه با دو موضوع مهم و مورد نیاز هنرمندان صنایع دستی، برای نخستین بار در آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز برپا می‌شود.

وی، به اهمیت استفاده از فضای مجازی و فرصت‌های اینترنتی در عرضه هرچه بهتر و وسیع‌تر محصولات صنایع دستی به ویژه در بازارهای خارجی اشاره کرد و گفت: برپایی کارگاه‌های آموزشی این چنینی می‌تواند در آشناسازی هنرمندان با روش‌های نوین عرضه محصولات صنایع‌دستی بسیار موثر باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با مشارکت بخش خصوصی برگزار می‌شود.

محمدی، کارگاه آموزشی فروش اینترنتی محصولات صنایع دستی را نخستین گام در آشنایی هنرمندان با این نوع از فروش محصولات خواند.

وی همچنین «نام تجاری» و چگونگی نام تجاری‌سازی را دیگر موضوع این کارگاه آموزشی یک روزه اعلام کرد و گفت: در این کارگاه هنرمندان با ضرورت ایجاد یک نام تجاری آشنا شده و آگاهی‌بخشی‌های لازم برای ارتقای علمی آنها در زمینه تجاری انجام می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به زمان و مکان برگزاری این کارگاه یادآور شد: این کارگاه آموزشی یک روزه، 24 مرداد سال 92 در سالن همایش‌های نهم دی تبریز برگزار می‌شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.