سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستين همایش سازندگان داخلی در شركت ملی پخش فرآورده های نفتی برگزار می شود

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از برگزاری "اولین همایش ساخت داخل، نیازها، مشکلات و فرصتها" با حضور بیش از یکصد شرکت سازنده داخل ، در روز پنجشنبه 31 مرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا مظلومی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مدیریت بازرگانی، تامین اقلام مورد نیاز است افزود: همایش ساخت داخل، نیازها، مشکلات و فرصتها  برای توسعه استفاده از اقلام ساخت داخل، برگزار مي شود.
 
مظلومي، معرفی نیازهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، استفاده از نظرات کارشناسی سازندگان، صنعتگران و پژوهشگران، ایجاد تعامل بین شرکت ملی پخش و سازندگان داخلی، شناسایی سازندگان توانا و مستعد در زمینه های مورد نیاز، بازرسی کالاهای تولید داخل و آموزش های لازم درخصوص ساخت داخل را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.
 
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، درباره چالش های موجود برای تعامل با سازندگان داخلی گفت: کندی روند پروسه ساخت داخل، ناتوانی مالی سازندگان داخلی، مقررات اداری و بروکراسی کاذب و فقدان مرکز تخصصی تست قطعات ساخت داخل از مشکلات عمده برای شناخت پیمانکاران است.
 
وی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شرایطی ایجاد شود تا قوانین اضافی برای ساخت کالا در داخل کشور کم شود و کمک ها و تسهیلات مالی و نیز دانش فنی پروژه های پژوهشی در اختیار سازندگان داخلی قرار گیرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: همایش ، نفت ، صنعتگر ، سازنده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.