سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرعه کشی لیگ برتر انجام شد + برنامه

افتخاری: کمیته فوتسال باید به فدراسیون تبدیل شود

جلسه قرعه کشی لیگ برتر فوتسال امروز در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، از جمله حاشیه های این جلسه تصمیم کمیته فوتسال برای برگزاری دربی در هفته های ابتدایی است که مسئولان تیم ها معتقدند این اتفاق از جذابیت های لیگ می کاهد.
 
سید رضا افتخاری گفت: در سال گذشته با کمترین حاشیه لیگ منظمی را برگزار کردیم که البته مشکلاتی هم وجود داشته است که به آنها اشاره می کنیم؛ پخش مستقیم تلویزیونی یکی از مسائلی است که می تواند به درآمدزایی در فوتسال کمک کند و اگر این مشکل حل شود بسیاری از مشکلات ما اتوماتیک وار حل خواهد شد.
 
وی افزود با جلسه ای که با مسئولان فدراسیون داشتیم تقدسی نژاد عنوان کرده بود که این مشکل می شود و با عنوان کردن از طرف ما و نامه از طرف کفاشیان مشکل حل خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: نداشتن سالن استاندارد نیز یکی دیگر از مشکلات بزرگی است که مدیرعاملان باشگاه ها باید آن را با مسئولان تربیت بدنی استان های خود حل کنند. اگر مسائل مهمی همچون نور و کف سالن بازی ها حل نشود شاید مجبور باشیم به عنوان مثال مسابقات را در شهر تیم مربوطه برگزار نکنیم.
 
**هر باشگاه باید تیم خودش را مدیریت کند
 
سرپپرست کمیته فوتسال ادامه داد: احترام به داور امری واجب است و بیرون کشیدن تیم در پی اعتراض به داوری یک بداخلاقی محسوب می شود و باید با آن برخورد شود. و اگر شاهد چنین اتفاقاتی در مسابقات باشیم نتیجه بازی را 3 بر صفر به نفع تیم رقیب اعلام می کنیم.
 
وی بیان کرد: بداخلاقی های دیگر از جمله برت کردت بطری به زمین مسابقه عواقبی مانند این درپی خواهد داشت. معتقدیم هر باشگاه باید تیم خودش را مدیریت کند و اگر تیم توسط مسئولان کنترل شود تماشاگران کاری نمی کنند.
 
افتخاری اظهار داشت: همچنین در برخی موارد اصول و مقررات رعایت نشد. به عنوان مثال از امسال حضور پزشکان مورد تأیید توسط کمیته پزشکی فدراسیون در مسابقات اجباری می شود. اگر این عزیزان حضور داشته باشند شاهد مشکلاتی همچون دوپینگ سال گذشته که با اشتباه یک فرد بی اعتماد به وجود آمد تکرار نخواهد شد.
 
وی تأکید کرد: حمله به داوران معضل بسیار بزرگی است که اگر مسئولان این اشتباه را مرتکب شوند دیگر از تماشاگران انتظاری نداریم.
 
**همه باشگاه ها ملزم به پرداخت مبلغ ورودی هستند
 
افتخاری از چند تصمیم جدید در لیگ امسال خبر داد و گفت: تصمیم داریم تا امسال مسابقات تیم های همشهری را بین هفته های اول تا پنجم برگزار کنیم تا در هفته های آخر این تیم ها به هم کمک نکنند. نام این کمک را تبانی نمی گذاریم اما تصمیم گرفته شده است تا تیم ها بازی های آخر خود را در شهر خود انجام ندهند.
 
وی ادامه داد: همچنین از امسال حضور نیروهای انتظامی در سالن مسابقات اجباری است و نکته دیگر اینکه در گذشته تیم ها در پرداخت مبلغ ورودی مسابقات تعلل می کردند و امسال تصمیم گرفته ایم تا مبلغ دریافتی بازیکنان که قرار است باشگاه ها به کمیته فوتسال بدهند دریافت نشود اما تیم ها ملزم به پرداخت ورودی باشند.
 
افتخاری بیان کرد: کمیته فوتسال باید به فدراسیون تبدیل شود. اگر بتوانیم به فوتسال اهمیت بدهیم تیم ملی کشورمان می تواند بین 4 تیم برتر جهان قرار بگیرد. بازیکنان ما قهرمانی آسیا را بدست اوردند اما مورد بی توجهی قرار گرفتند و حواله سکه اهدایی به انها نیز هنوز به دستشان نرسیده است. ما امیدواریم حق بازیکنان پرداخت شود.
 
وی افزود: طبق قرارداد با آل اشبورت آنها باید توپ ها را برای مسابقات به ما بدهند. آنها گفته بودند مبلغ توپ ها گران خواهد شد اما با صحبتی که داشته ایم از آنها درخواست کردیم تا قیمت توپ ها را به همان  قیمت سابق به ما بفروشند که معادل 95 هزار تومان خواهد بود.
 
**قرعه کشی لیگ برتر
 
در مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال 14 تیم لیگ برتری حریفان خود را در هفته اول شناختند.
 
بر این اساس هفته اول لیگ برتر فوتسال:
 
فرش آرای مشهد - راه ساری
دبیری تبریز  - هلال احمر
میثاق - منصوری
شهرداری تبریز - تأسیسات دریایی
صبا - شهرداری ساوه
گاز خوزستان - حفاری
گیتی پسند - گیتی پسند نوین
 
گفتنی است مسابقات هفته اول در روز های 14 و 15 شهریور ماه به یاد احسان محمدیان بازیکن شهرداری ساوه برگزار می شود و اولین دربی نیز دربی اصفهانی هاست./زر
برچسب ها: فوتسال ، جلسه ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.