سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

بازگرداندن 117 میلیون تومان پول پیدا شده به صاحبش

نیکوکار اشکنانی 117 میلیون تومان پول پیدا شده را به صاحب آن بازگردانید.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حیدر کهنوی ساکن روستای کشکو بخش اشکنان از توابع شهرستان لامرد که روز گذشته کیفی محتوی 117 میلیون تومان وجه نقد و چک مسافرتی را در مسیر اشکنان پیدا کرده بود امروز صبح به اتفاق بخشدار اشکنان و چند تن از همشهریان خود با حضور در منزل مصطفی رحمانی در روستای بریو تمام وجه را به صاحبش برگرداند.

کهنوی اظهار داشت: روز گذشته به اتفاق دو تن از همشهریانم در مسیر اشکنان در حال حرکت بودیم که کیف پولی در حاشیه خیابان توجهمان را جلب کرد.

وی افزود: زمانی که اتومبیل را متوقف کردیم متوجه شدیم که محتوی کیف مبلغی در حدود 117 میلیون تومان وجه نقد و چک مسافرتی است که با توجه به اینکه مشخصات فرد در کیف موجود بود به سرعت صاحب وجوه پیدا شده را شناختیم.

این نیکوکار ادامه داد: با هماهنگی بخشدار اشکنان در منزل مصطفی رحمانی دامدار و ساکن روستای بریو از توابع بخش اشکنان لامرد حاضر شدیم و تمام پول پیداشده را تقدیم وی کردیم.

کهنوی در مورد انگیزه بازگرداندن وجوه پیدا شده نیز گفت: تعالیم دینی ما مسلمانان و شیعیان مولای متقیان حضرت امام علی (ع) این است که امانت را به صاحبش برگردانیم و این وظیفه دینی و شرعی و انسانی ما بوده و مردم در روستای کشکو و بخش اشکنان شهرستان لامرد متشرع هستند و این را وظیفه اخلاقی خود می‌دانند.

مصطفی رحمانی دامدار و ساکن روستای بریوو صاحب کیف نیز ابراز داشت: از ساعتی که کیف پولم که محتوی چک‌های امانتی مردم بود را گم کرده بودم به درگاه خداوند متعال و ائمه اطهار متوسل شدم که به لطف خداوند متعال و واسطه دعای خیر اهل بیت(ع) عصمت و طهارت (ع) کیف و مبالغ در آن پیدا شد.

وی اضافه کرد: خداوند را شکرگذار هستم و از اینکه در این دوران کسانی با توکل بر خدا و نگاهی انسانی و معنوی امانت مردم را برمی‌گردانند بسیار خوشحال هستم.
برچسب ها: فارس ، پول ، اشکنانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.