سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 40 هزار کيلوگرم مرغ يارانه‌اي

ماموران پليس آگاهي توانستند با اقدامات اطلاعاتي و بازرسي خود قريب به 40 هزار مرغ منجمد يارانه‌اي را که در سردخانه دپو شده بود، کشف و ضبط کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان چهر محال بختياري در راستای دستورالعمل مبارزه با قاچاق اقلام یارانه ای و کنترل انبارهای دپو در معیت مامورین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بازدید خود را مغازه‌ها و شرکت‌ةا آغز کردند.

به دنبال اين موضوع و در راستاي بازديد از یک باب انبار ( سرد خانه) مواد غذایی متعلق به آقای بهرام و 5 شرکت ديگر مقادیری کالا و اقلام یارانه ای که توسط صاحب انبار موصوف دپو و اعلام موجودی نگردیده بود کشف و ضبط شد.

ماموران پس از صورتجلسه مراتب جهت سیر مراحل قانونی تحویل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گردید و متهم نيز بازداشت گرديد و به پليس آگاهي انتقال داده شد.

رئيس پليس آگاهي استان چهارمحال بختیاری درباره مهم ترين جنس يارانه‌اي کشف شده توسط ماموران در سردخانه به باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران در بررسي از سردخانه توانستند 39 هزار 413 کیلوگرم مرغ منجمد به ارزش تقریبی ریالی 2.088.899.000 ريال را کشف و ضبط کنند.
برچسب ها: قاچاق ، پلیس ، دپو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.