سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان جنوبی/

رشد 67 درصدی پرونده‌های قاچاق کالا در خراسان جنوبی

مدیر کل گمرک خراسان جنوبی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری تعداد 190 پرونده قاچاق کالا تشکیل شده است، افزود: تعداد این پرونده‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 67 درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمدعلی خاشی اظهار داشت: در حوزه قضایی و قاچاق کالا، گمرک به عنوان حلقه دوم مبارزه انجام وظیفه می‌کند.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری تعداد 190 پرونده قاچاق کالا تشکیل شده است، افزود: تعداد این پرونده‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 67 درصد رشد داشته است.

تعیین جریمه 368 میلیاردی برای قاچاق کالا

مدیرکل گمرک خراسان جنوبی ادامه داد: ارزش ریالی این پرونده‌ها 130 میلیارد و 239 میلیون و 278 هزار و 54 ریال بوده است که با رشد 247 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو بوده است.

خاشی تصریح کرد: در ارتباط با این پرونده‌ها 216 نفر شناسایی و به مقامات قضایی معرفی شده‌اند.

وی اذعان داشت: میزان جرائم تعیین شده برای این مقدار کالای قاچاق 368 میلیارد و 928 میلیون و 704 هزار و 307 ریال برآورد شده است.

ترانزیت 2265 کامیون مشتقات نفتی به افغانستان

مدیرکل گمرک خراسان جنوبی ادامه داد: ارزش ریالی جرائم تعیین شده برای این پروند‌ه‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل، 239 درصد رشد داشته است.

خاشی خاطرنشان کرد: عمده اقلام قاچاق تحویلی به گمرک خراسان جنوبی شامل، سوخت، پوشاک، مواد غذایی، موتورسیکلت، البسه مستعمل و لوازم خانگی بوده است.

وی از ترانزیت تعداد دو‌ هزار و 265 دستگاه کامیون به وزن 55 میلیون و 634 هزار و 638 کیلوگرم مشتقات نفتی در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد و اذعان داشت: این مشتقات از کشور عراق و از طریق گمرک ماهیرود به کشور افغانستان ترانزیت شده است.
برچسب ها: خراسان ، قاچاق ، کالا ، گمرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.