سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين/

تولید کالای باکیفیت لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

استاندار قزوین، تولید کالای با کیفیت و استاندارد ایرانی را لازمه تحقق حماسه اقتصادی عنوان کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، احمد عجم اظهار داشت: از الزامات تحقق حماسه اقتصادی توجه به تولید کالاهای ایرانی استاندارد و باکیفیت است.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی برای تولید محصول باکیفیت و استاندارد و ارایه آن به بازار مصرف می‌توانند موجب توسعه و رونق کشور شوند، ابراز داشت: تعامل سازمان ملی استاندارد با واحدهای تولیدی می‌تواند این هدف را در زمان کوتاه‌تری محقق کند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه باید تعامل سه جانبه بین مصرف‌کننده، تولیدکننده و سازمان ملی استاندارد وجود داشته باشد، اذعان داشت: با ایجاد این تعامل می‌توان کیفیت و نظارت بر تولید کالاها را در استان قزوین ارتقا داد.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی کشور گفت: برخی از تولیدکنندگان فکر می‌کنند با وجود این تحریم‌ها باید کالاهای بی‌کیفیت تولید کرد تا بتوانند در بازار رقابت کنند که این مطلب به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان واحدهای صنعتی در این وضعیت با تولید کالای با کیفیت و استاندارد و کاهش قیمت تمام شده می‌توانند به راحتی در بازارهای داخلی و خارجی رقابت کنند و فروش محصولاتشان را در این بازارها افزایش دهند./ج1

برچسب ها: قزوین ، کالا ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.