سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدرلو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت‌ها نقش مضاعف در گسترش فرهنگ تحزب دارند/ آمادگي جهت تعامل سازنده با دولت

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان گفت: دولت‌ها برای گسترش فرهنگ تحزب نقش مضاعف دارند لذا آمادگي خود را براي تعامل سازنده و کمک موثر به دولت در انجام تعهد‌ها و برنامه‌ها اعلام مي‌داريم.

"بيت‌الله بدرلو" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با برنامه جمعیت آبادگران مبنی بر تقویت نهاد‌های مدنی  اظهار‌داشت: کارکرد جمعیت آبادگران مبتنی بر ماهیت تفکر دولت‌های حاکم نبوده و فرهنگ و تفکری که در دولت‌های پیشین داشته‌ایم را دنبال و از تجربیات گذشته استفاده در آینده استفاده خواهیم کرد.
 
سخنگوی جمعیت آبادگران در ارتباط با فعاليت براي فرهنگ تحزب‌‌گرايي در جامعه تصریح کرد: دولت‌ها برای گسترش فرهنگ تحزب نقش مضاعف دارند لذا احزاب با تشکیل حزب پا به میدان گذاشته و  وظيفه خود را اعمال کرده‌اند.

وی افزود: قدم‌های بعدی را باید دولت، ارگان‌ها و سازمان‌های حاکمیتی بردارند مبنی بر اینکه بستر‌سازی در جهت فعالیت آشکار‌تر احزاب داشته باشد.

بدرلو با بیان اینکه جلسات هفتگي جمعیت آبادگران با حضور اعضا  برگزار مي‌شود، گفت: در حال حاضر تصمیم‌گیری مشخصی در رابطه با موضوع خاصی نداشته‌ایم و در حال حاضر دوره‌گذار تغییر دولت را بررسی می‌کنیم.

سخنگوی جمعیت آبادگران خاطرنشان کرد:  جمعیت آبادگران از همگرایی با  دولت اسقبال مي‌کند و آمادگي خود را براي  تعامل سازنده و کمک موثر به دولت در انجام تعهد‌ها و برنامه‌ها اعلام مي‌دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جمعیت ، آبادگران ، بدرلو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.