سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

وصول درآمدها در خراسان شمالی 20 درصد رشد یافت

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی از رشد 20 درصدی وصول درآمدها طی چهار ماهه نخست امسال در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رضا بهمن‌پور در نشست کارگروه تخصصی درآمدها و تجهیز منابع امسال اظهار کرد: با وجود اینکه در لایحه بودجه، رشد درآمدهای مصوب 18 درصد بوده، ولی با تلاش دستگاه‌های متولی وصول درآمد 20 درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی نیز در این نشست از افزایش 25 درصدی درآمدهای مالیاتی استان خبر داد.

جواد انوری اظهار امیدواری کرد؛ با مساعدت دستگاه‌های دیگر و ساز و کارهای انجام شده در سال جاری بتوان افزایش وصول درآمدها را داشت.

جعفری مدیرکل گمرک خراسان شمالی هم در این نشست به افزایش درآمدهای گمرکی و افزایش بخش صادرات در چهار ماهه نخست امسال نسبت به سال 91 و همچنین مشکلات این استان در خصوص حمل و نقل و تأثیر آن بر صادرات و واردات و درآمدهای گمرکی اشاره کرد.

حسن قلیزاده معاون برنامه ریزی استاندار خراسان شمالی و رئیس کارگروه نیز در این نشست خواستار تلاش بیشتر اداره امور مالیاتی و دستگاه‌های متولی وصول درآمد از طریق حوزه‌های مختلف برنامه ریزی، آموزش و . . . شد.

به گزارش فارس، نشست کارگروه تخصصی درآمدها و تجهیز منابع امسال با موضوع بررسی گزارش درآمدهای وصولی سال 92 و پی گیری مصوبات قبلی با حضور تمام اعضا در محل دفتر کار معاونت برنامه ریزی استانداری خراسان شمالی برگزار شد./ج1

برچسب ها: وصول ، درآمد ، تجهیزات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.