سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات کشوری جامعة القرآن الکریم در شهرکرد

اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات کشوری حفظ و ترتیل قرآن کریم با معرفی و تجلیل 30 برگزیده در شهرکرد برگزار شد.

مدیر اجرایی پانزدهمین دوره مسابقات کشوری جامعة القرآن الکریم،  با اشاره به حضور 200 نفر از حافظان و قاریان برجسته کشور در این مسابقات گفت: برگزاری این دوره از مسابقات در استان چهارمحال و بختیاری توفیقی بزرگ و الهی است که این استان میزبان عاملان و عاشقان قرآن کریم باشد.
حجت الاسلام سید رضا عبداله زاده، با بیان اینکه مسابقات دوره پانزدهم به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود، تصریح کرد: با امضای تفاهم نامه بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و جامعة القرآن الکریم قم، برگزاری پانزدهمین دوره این مسابقات بر عهده این استان قرار گرفته است.
وی، برگزاری این مسابقه را نقطه عطفی برای برگزاری هر چه بیشتر مسابقات قرآنی در استان چهارمحال و بختیاری دانست و خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با جامعة القرآن الکریم قم موجب ارتقا و پیشرفت بیش از پیش این استان در برگزاری محافل و مجالس قرآنی خواهد بود.
حجت الاسلام عبداله زاده، نقش جامعه قرآنی در مقابله با جنگ نرم دشمن را مهم بیان کرد و گفت: قرآن پژوهان الگو های جامعه هستند که باید با ارتباط موثر با جوانان و نوجوانان آموخته های خود را به آنان آموزش دهند و عشق قرآن را در دل ها زنده کنند.
مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه این مسابقات با حضور 14 داور بین المللی برگزار شد، تصریح کرد: این دور از مسابقات در رشته های ترتیل، حفظ و صحت نماز در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار شد./ب
برچسب ها: مسابقات ، کشوری ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.