سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اومیه/

معرفی صادرکنندگان نمونه آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: صادرکنندگان نمونه در روز 29 مهر ماه سال جاری مصادف با روز ملی صادرات تجلیل می‌شوند.

عبادالله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به شناسایی صادرکنندگان غیر نفتی نمونه در آذربایجان غربی، اظهار داشت: این افراد با توجه به معیارها و شاخص‌های تعیین شده در سایت سازمان توسعه تجارت ایران، انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به تشویق و ترغیب الگوهای موفق صادرات، تصریح کرد: صادرکنندگان نمونه در روز 29 مهر ماه سال جاری مصادف با روز ملی صادرات تجلیل می‌شوند.

اکبری با بیان اینکه تلاشگران عرصه صادرات قابل تحسین هستند، خاطرنشان کرد: صادرات موفق نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد و توسعه اقتصادی کشور دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: تکمیل فرم ثبت‌نام در سایت www.tpo.ir به منظور انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال جاری آغاز شده است و تا 26 مرداد ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: متقاضیان نسبت به تکمیل فرم بر اساس صادرات هر یک از گروه‌های کالایی و یا خدماتی اقدام کنند.

اکبری به زمان تحویل مدارک متقاضیان ثبت‌نام به سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: افراد می‌توانند از 12 مرداد ماه تا دوم شهریور ماه سال جاری مدارک خود را به سازمان تحویل دهند.

وی اضافه کرد: زمان ارائه مدارک قابل تمدید نیست و به مدارکی که پس از مهلت مقرر ارسال شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.