سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

ایجاد 18 هزار فرصت شغلی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: 830 واحد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسیده‌اند و 18 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

صابر پرنیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: نخستین هدفی که از بدو تأسیس شرکت شهرک‌های صنعتی وجود داشته تأمین و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم به منظور استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی افزود: رسالت دوم که اخیراً در اولویت شرکت قرار گرفته، حمایت‌های نرم‌افزاری از واحدهای صنعتی با ایجاد و توسعه فعالیت‌های معاونت صنایع کوچک در مجموعه شرکت‌های استانی است.

پرنیان با اشاره به قول تخصیص 20 میلیارد ریال توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک صنعتی ارومیه، تصریح کرد: در صورت تأمین این مبلغ سریعاً عملیات اجرایی به منظور تأمین تمامی زیر ساخت‌ها و رفع نواقص موجود اقدام می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل شرکت خدمات‌رسان شهرک صنعتی شماره دو ارومیه، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اعضای شرکت خدماتی از نمایندگان واحدهای صنعتی شهرک هستند انتظار حداکثر تلاش آن‌ها را در راستای حل مشکلات و بهتر شدن شرایط عمومی شهرک داریم.

پرنیان با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان استانی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی است، یادآور شد: باید نسبت به صنعتگران دید سرمایه‌گذار داشته باشیم و نه سرمایه‌دار که سبب ایجاد اشتغال می‌شوند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.