سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروميه/

فروش محصولات کشاورزی در کنار جاده‌ها، هزینه کشاورزان را کاهش می‌دهد

دبیرخانه کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: جمع آوری مراکزی که در کنار جاده‌ها خرید محصولات کشاورزی را انجام می‌دهند، چاره ساز نیست بلکه این دلالان باید استانداردهایی برای نگهداری میوه‌های خریداری شده ایجاد کنند.


"هدایت فلاحت" در مورد منطقه آذربایجان‌غربی، افزود: کشاورزان نمی‌توانند برای فروش ضایعات باغات میوه خود مستقیماً هزینه حمل و نقل را تحمل کرده و به کارخانه‌ها بفروشند.

وی ادامه داد: دلالانی که در کنار جاده‌ها اقدام به خرید محصولات کشاورزی می کنند، از هزینه‌های حمل و نقل کشاورزان می‌کاهند و در قبال آن حق کمیسیونی از آنها دریافت می کنند.

دبیرخانه کشاورزی آذربایجان غربی تصریح کرد: خرید میوه‌های هسته دار توسط دلالان کنار جاده‌ها مشکلی در کیفیت میوه‌ها ایجاد نمی‌کند ولی در رابطه با میوه سیب موجب به وجود آمدن افت کیفیت آن می‌شود.

فلاحت تشریح کرد: سیب‌های خریداری شده توسط این دلالان برخی مواقع تا یک ماه روی زمین مانده و حتی برخی مواقع در داخل این میوه‌ها موش و حشرات زیادی پیدا می شود.

دبیر خانه کشاورزی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دلالانی که در کنار جاده‌ها اقدام به خرید میوه از کشاورزان می‌کنند، از هزینه های حمل و نقل کشاورزان کاهش می‌دهند، ولی باید شراط نگهداری از میوه‌ها را داشته باشند./ز
منبع: ایسنا
برچسب ها: محصولات ، کشاورزی ، دلالان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.