سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

پیشرفت فیزیکی 85 درصدی مسکن‌های مهر خوی

فرماندار خوی گفت: مسکن‌های مهر شهرستان خوی از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی برخوردار هستند.

غلامحسین عماری در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه گفت: مسکن مهر خوی در قالب 16 تعاونی و به تعداد یک‌هزار و 860 واحد در خوی در حال اجرا است که در حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیش از 400 میلیارد ریال تسهیلات ساخت از بانک‌های عامل دریافت کرده‌اند.

وی افزود: تعاونی‌های واقع در سایت ولیعصر از سال 87 و سایت امام کندی از اواخر سال 89 اقدام به اخذ پروانه کرده‌اند و در سال 90 آغاز به عملیات آماده‌سازی و اجرای بلوک‌ها کرده‌اند.

فرماندار خوی با بیان این‌که در حال حاضر سه تعاونی شامل هفت فاز یک با 128 واحد، آب و فاضلاب با 48 واحد و 88 واحد از عدالت گستر افتتاح شده است، ادامه داد: تعاونی آب و فاضلاب به تعداد 48 واحد تقسیط اقساط شده و تعاونی هفت فاز یک نیز مراحل اداری خود را برای تقسیط طی می‌کند.

وی اظهار داشت: تعاونی‌های مسکن مهر یک به تعداد 176 واحد، مهر چهار به تعداد 134 واحد و مهر کارگری سه به تعداد 32 واحد و جمعاً 347 واحد آماده افتتاح هستند.

عماری خاطرنشان کرد: در حال حاضر پنج تعاونی شامل تعاونی مهر یک، مهر محلی چهار، مهر هفت فاز یک، مهر کارگری سه و شرکت تعاونی مسکن مهر آب و فاضلاب به پیشرفت فیزیکی صددرصد رسیده است./ب


برچسب ها: مسکن ، خوی ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.