سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس اتحاديه صحافان:

تورم 300 درصدي در بخش صحافان از دولت دهم بر جاي مانده است

جليل غفاري گفت: قيمت ها از سال 82 تاكنون در بخش صحافان، افزايش زيادي يافته و از يك سال گذشته تورم در اين بخش 300 درصد افزايش يافت.

"جليل غفاري"، رئيس اتحادثه صحافان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت: به هر حال مشكلاتي در زمينه گراني مواد اوليه و ارز، مشكلات عمومي بوده است و دولت آينده بايد با شكاندن قيمت ارز قيمت ها را سروساماني بدهند.



وي اظهار داشت: در اين هشت سال، حدود 1000 درصد تورم در صنف صحافان داشتيم از سال 82 تاكنون قيمت ها افزايش زيادي يافته و از يك سال گذشته، تورم در اين بخش 300 درصد افزايش يافت ارز از دولت قبل به اين دولت به 910، 915 تومان رسيده و اكنون چهار برابر شده است.

وي ادامه داد:‌ دولت جديد بتواند عملكرد دولت قبل در تورم را مهار كند يا حداقل يك ثباتي به وجود بياورد تمام مشكلات به مشكلات اقتصادي صنف برگشته و درآمد و كسب و كار خوبي در اين صنف نداريم تعدادي از صحافان بيكار هستند و افراد مشغول به كار با ركود در اين صنف مواجهند.

وي افزود: رونق كسب و كار را حداقل بهبود بخشيده در صورت بهبود يافتن وضع توليد كتاب و سررسيد، صنف ما هم راه مي افتد هنگامي كه كالا توليد شود جعبه و كارتون سفارش داده و در بخش هاي مختلف نيز همين گونه است صحافي هاي دولتي به صورت قارچ در حال رشد هستند.

وي خاطرنشان كرد: ارائه تسهيلات ارزان قيمت ؟ به روز كردن ماشين آلات مهمتر است كارگاهها به روز نشده كارگاههاي دولتي به روز شده نوسازي در بخش ماشين آلات را با سه، چهار درصد سود در اختيار اين صنف بگذارند./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.