سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب لوح زرين زيباترين کوچه منطقه 19

مدير اداره زيباسازي شهرداري منطقه 19 از نصب لوح زرين در کوچه ميرزايي به عنوان زيباترين و برگزيده ترين کوچه اين منطقه خبر داد.

ظاهري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: کوچه ميرزايي به عنوان زيباترين و برگزيده ترين کوچه منطقه 19 در جشنواره کوچه هاي زيباي شهروندان انتخاب شده است.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: کوچه ميرزايي خيابان مهران محله و شهرک شريعتي زيباترين و برگزيده ترين کوچه در منطقه 19 است.
ظاهري با اشاره به برگزاري اين جشنواره گفت: کوچه هاي واقع در محلات 13 گانه منطقه 19، فاقد زيبايي اند و از نظر معماري فاقد چهره مناسب و بيشتر قديمي اند.
وي ادامه داد: کوچه ميرزايي از نظر ساختار معماري، فضاي سبز و تميزي زيباترين و برگزيده ترين کوچه هاي منطقه 19 است.
ظاهري با اشاره به خصوصيات ساختماني محلات 13 منطقه 19 گفت: ساختمان هاي واقع در محلات 13 گانه منطقه 19 نوساز و با سابقه در حدود 4 الي 5 سال ساخت و از ساختمان هاي نوسازند، محله نعمت آباد تنها محله واقع در بافت فرسوده منطقه 19 است.
وي در پايان با اشاره به اقدامات اجرايي اداره زيباسازي شهرداري منطقه 19 افزود: اهداي لوح زرين زيباترين کوچه منطقه 19 با حضور شهردار منطقه 19، قائم مقام شهردار، معاونت فرهنگي و اجتماعي ، مدير اداره فضاي سبز و شوراياران منطقه با نصب لوح زرين بر کوچه ميرزايي، برگزاري مراسم تقدير و تجليل از ساکنان کوچه ميرزايي تا پايان هفته جاري، اهداي لوح تقدير به رابط زيباسازي به منظور تشويق شهروندان وگرايش و جلب مشارکت انها در ساخت بناها ، ساختمانها، کوچه هاي زيبا از اقدامات اجرايي اداره زيباسازي شهرداري منطقه 19 است.
برچسب ها: زیباسازی ، میرزایی ، مهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.