سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

روکش آسفالت 30 کیلومتر از مسیر شهرضا – شیراز

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرضا گفت: ۳۰ کیلومتر از مسیر محور شهرضا – شیراز با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل سازمان راهداری روکش آسفالت شد.

مجتبی حاجیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ادامه داد: همچنین ۱۰کیلومتر از شیب شیروانی این محور در حال اصلاح است که امیدواریم با جذب اعتبار مابقی مسیر هم اصلاح شود.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا همچنین از اصلاح شیب شیروانی 90کیلومتر از مسیر اصفهان -شهرضا خبردادواظهار داشت : این طرح ، با هزینه ای بالغ بر ۴۰میلیارد ریال و با هدف به حداقل رسیدن صدمات جاده ای انجام شده است .
وی تصریح کرد: همچنین چهار کیلومتر از این مسیر با صرف هزینه دو میلیارد ریال به نیوجرسی مجهز شد .
حاجیان لکه گیری هندسی با هزینه ای بالغ بردو میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال و نصب ۸۰ هزار تابلوهای اخطاری ، انتظامی و مسیرنما با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰میلیون ریال را از دیگر اقدامات این اداره در محور شهرضا-اصفهان اعلام کرد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرضا اذعان داشت: تمام ورودی و خروجی ها که از روستاها به محور شهرضا شیراز اتصال پیدا می کند و دوربرگردان های این محور در هفت مقطع اصلاح شد.
وی گفت: تابلو های علائم سرعت نیز در سه محور شهرضا-سمیرم، شهرضا-شیراز و شهرضا-اصفهان با هزینه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال نصب شده است ./ع

برچسب ها: اصفهان ، اداره ، راه ، شهر ، سازی ، شهرضا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.