سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

توپ‌های ذوب‌آهن وارد دروازه نمی‌شود

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگرچه ما چاره‌ای به جز برد برابر حریفان نداریم اما متاسفانه توپ‌های ما وارد دروازه حریفان نمی‌شود.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، سپهر حیدری پس از تساوی بدون گل ذوب‌آهن مقابل سایپای کرج در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: باید قبول کرد که تیم ما بد شانسی آورده زیرا در دو بازی قبل حریف ما موقعیت چندانی نداشته و این ذوب‌آهن بود که فوتبال خود را به حریف تحمیل کرد اما متاسفانه توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود.

وی با اشاره به مشکلات پلی آف تیم اصفهان و معطلی طولانی این تیم تصریح کرد:‌ ما هنوز فشار و استرس پلی آف را به همراه داریم و خودمان هم لحظه‌شماری می‌کنیم که جایگاه خود رده بالای جدول ببینیم و همه این اتفاقات با یک برد انجام می‌شود.

مدافع ذوب‌آهن با اشاره به حضور اندک تماشاگران ذوب‌آهن در این مسابقه افزودبه نظرم مردم اصفهان در حق تیم ما کم لطفی کرده‌اند و امیدوارم تماشاگران برای بازی‌های ما به ورزشگاه بیایند و به تیم ما کمک کنند و مثل بازی‌های پایانی فصل گذشته ذوب‌آهن بتوانند به ما کمک کنند.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون اینکه در بازی با سایپا بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست، بیان کرد: خوشبختانه بازوبند در تیم ما اصلا مهم نیست همه بازیکنان فقط به پیشرفت و بالا آمدن تیم فکر می‌کنند، اینکه من بازوبند را بر بازو بستم نظر مربی و بازیکنان بود و مطمئئن باشید این کار چیزی از رفاقت‌های ما کم نمی‌کند./ز
منبع: تسنیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.