سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزاده آل ايوب:

برگزاری نمایشگاه گیم تهران به آشنایی خانواده ها با بازی های رایانه ای کمک می کند

مجری برنامه رنگین کمان با اشاره به استقبال از برگزاری جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای گفت: برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای به آشنایی خانواده ها با بازی های کودکانشان کمک می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های یارانه ای، «آزاده آل ایوب» با بیان اینکه اینگونه نمایشگاه ها باعث شناخت خانواده ها با محدودیت های سنی بازی های یارانه ای می شود، اظهار داشت: بچه ها علاقه فراوانی به بازی دارند اما نمی دانند  چه بازی هایی برایشان مفید و یا مضرر است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی علاقه کودکان بسیار مفید است، توضیح داد: با ساماندهی علاقه کودکان، بچه ها می توانند به راحتی در کتابخانه سلیقه شان، بهترین آنرا انتخاب و استفاده کنند.
آل ایوب با تاکید بر اینکه با اجرای این گونه نمایشگاه ها می توان از آن به عنوان کلاس درس استفاده کرد، افزود: من به کودکان توصیه می کنم، زیاد خود را با بازی بطور عام و بویژه بازی های خارجی که با فرهنگ ما تضاد دارند، سرگرم نکنند.

وی با استقبال از تولید بازی های ایرانی تصریح کرد: تولید بازی های ایرانی و حمایت بنیاد ملی بازی های یارانه ای از این گونه بازی ها که با فرهنگ ایرانی متناسب است، باعث می شود تا کودکان به سمت خشونت و رفتارهای ناهنجار سوق داده نشوند.

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران شنبه 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) به کار خود پایان می دهد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.