سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

تیم های برتر رقابت های کبدی ساحلی کشور درمازندران مشخص شدند

پنجمین دوره رقابت های کبدی ساحلی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی با معرفی 10تیم راه یافته به مرحله نهایی این رقابتها در ساری مرکز مازندران پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در این رقابتها که با حضور 17تیم دو روز در ساحل فرح آباد شهرستان ساری برگزارشد،10تیم به دور بعدی این رقابتها صعود کردند.

تیم های دهیاری محمدآباد گلستان، سرخن کلاته گلستان، هیات آذربایجان شرقی، هیات آذربایجان غربی، هیات همدان، هیات تالش، هیات سیستان وبلوچستان، کرمان، یزد و ترافیک مازندران( ساری) جواز حضور در مرحله پایانی این رقابتها را کسب کردند.

پیش از آغاز رقابتها 25 تیم آمادگی خود را به کمیته مسابقات فدراسیون اعلام کرده بودند که در نهایت این رقابتها با حضور 17 تیم در ساری برگزار شد.

مرحله نهایی پنجمین دوره رقابت های کبدی ساحلی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی روزهای 26 تا 28 شهریور امسال در سواحل استان مازندران در شهر ساری برگزار خواهد شد.

رقابت های کبدی ساحلی در زمین ماسه ای و ساحلی در ابعاد 11 در 7 متر برگزار می شود، 4 بازیکن اصلی در زمین و 2 بازیکن ذخیره روی نیمکت حضور دارند که در دو وقت 15 دقیقه ایی مفید برگزار می شود./ع

برچسب ها: کبدی ، ساحلی ، باشگاهها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.