سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

حساسيت مجلس نسبت به صلاحيت وزير آموزش و پرورش منطقي است.

نماينده ولي فقيه در استان مركزي گفت: حساسيت مجلس شوراي اسلامي نسبت به صلاحيت وزير آموزش و پرورش بسيار منطقي و به جا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، آيت الله دري نجف آبادي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اراك افزود: آموزش و پرورش نهادي است كه رشد، توسعه، افتخار و عظمت اسلامي و ملي بر پايه آن استوار است و بايد كسي به عنوان وزير اين وزارتخانه انتخاب شود كه صلاحيت لازم را داشته باشد.
وي گفت : وقتي نام آموزش و پرورش برده مي شود و حدود بيست ميليون انسان به عنوان مهم‌ترين سرمايه‌هاي ملي پويا و در حال رشد و حركت در نظر مي‌آيد، عظمت، جايگاه و نقش اين نهاد در اذهان تداعي مي‌شود.
امام جمعه اراك افزود: همچنين در انتخاب وزراي وزارتخانه هاي علوم، تحقيقات و فناوري و ورزش و جوانان به دليل اينكه با قشر جوان مملكت سر و كار دارند، بايد بسيار دقت شود.
وي گفت : وزير ورزش و جوانان آينده بايد پيشينه‌اي ورزشي داشته باشد اما توان مديريتي او مهمتر از پيشينه ورزشي‌اش است.
آيت الله دري نجف آبادي افزود : دكتر روحاني مردي مبارز و انقلابي است و با تدابير و انديشه هاي خود مي تواند مشكلات تورم و بيكاري را رفع كند.
وي گفت : مردم ايران اسلامي با حضور حداكثري خود در پاي صندوق هاي راي تكليف خود را انجام دادند و حالا نوبت دولت منتخب است كه با برنامه ريزي هاي صحيح كوتاه مدت و بلندمدت در حل مشكلات مردم گام بردارد. /ب

برچسب ها: صلاحیت ، حساسیت ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.