سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

راي اعتماد مجلس به صلاحيت كابينه دولت يازدهم نشان همدلي دو قوه است

امام جمعه موقت گچساران گفت: راي بالاي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به صلاحيت اكثريت كابينه دولت يازدهم نشان اتحاد و همدلي دو قوه و نويددهنده تحول شگرف در پيشرفت و بالندگي كشور است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام عبدالمجيد كرمي در خطبه هاي نماز جمعه گچساران افزود: تعامل مطلوب قواي مقننه و مجريه در تعيين كابينه فعال، پويا و باتجربه خواسته اصلي مردم و نياز ضروري كشور است كه به لطف الهي محقق شد.
وي راي اعتماد نياوردن سه نفر از اعضاي كابينه دولت يازدهم را امري طبيعي خواند و بيان كرد: اين امر بيانگر بي كفايتي آنان در خدمت به مردم نيست.
كرمي نقد كردن و پرسش را از وظايف نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خواند و اظهار كرد: نمايندگان نبايد با نطق خود از تريبون خانه ملت موجب تخريب برخي اشخاص شده و يا در گفتار خود موجب خدشه وارد كردن به آبروي يك مومن شوند.
وي با اشاره به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به كشور، عنوان كرد: آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان سفيران نظام مقدس جمهوري اسلامي در عراق به عنوان نشان صبر و مقاومت ايفاي نقش كردند.
كرمي ابراز داشت: آزادگان پيام آوران شهدا و يادگاران ايثارگري هاي مثال زدني رزمندگان هستند كه با لبيك گفتن به ولي امر مسلمين جهان به جبهه هاي حق عليه باطل شتافته و استكبار جهاني كه دست در آستين رژيم عراق داشت را رسوا و به خاك ذلت نشاندند.
وي رمز پيروزي و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را داشتن ولايت فقيه خواند و افزود: مشكل اصلي مصر و سوريه و ساير كشورهاي اسلامي منطقه نداشتن رهبري مقتدر، دلسوز و متعهد است./ب
برچسب ها: رای ، اعتماد ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.