سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشاني مظنونين هميشگي فاش شد

جشنواره فيلم هاي سينمايي شبكه 4 اين هفته فيلم هاي «نشاني»،«مرد تاريكي 3 »، «جنايت و مكافات»،«اليورتويست» ،«تل خاكي»،« ديويد كاپرفيد » و « مظنونين هميشگي »را به نمايش در مي آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ جشنواره فيلم هاي سينمايي شبكه چهار اين هفته جذاب ترين فيلم ها را در ژانرهاي مختلف به نمايش در مي آورد.

"نشاني" روايت زندگي كودكي 14 ساله به نام علي است كه در پرورشگاهي در تهران زندگي مي كند. او بر اثر حادثه اي متوجه مي شود پدرش زنده است، اما به دليل قتل دايي‌اش در زندان به سرمي برد. علي پس از مراجعه به زندان از آزادي پدر آگاه مي شود. او كه ديگر مايل به بازگشت به پرورشگاه نيست، به دنبال زندگي جديد خود است و به هر طريقي آدرس پدر را مي يابد، اما پدرش با ازدواجي كه كرده مايل نيست از علي نگهداري كند. حسن‌پور«نشاني» را بر اساس متني از خود و محمد علي طالبي ساخته و محمد مهدي دادگو تهيه كنندگي آن را برعهده داشته است.

رضا عطاران، فاطمه صادقي، سعيد هنرور، دانيال رضواني، ابوذر جلالي، سعيد ميرزايي، مرضيه بردبار، ريحانه رنجبر، نگار نادري و بهمن صادق حسيني بازيگران فيلم هستند.

فيلم «مرد تاريكي 3 »به كارگرداني برد فورد مي درباره دانشمندي به نام پيتون است كه در آزمايشگاه خود موفق به ساخت نوعي پوست با مواد شيميايي مي شود. اين پوست هر چند زير نور تنها نود دقيقه دوام مي آورد ، اما به شدت مورد توجه يك شركت تجاري قرار گرفته است و سارقين از طرف اين شركت تحقيقات پيتون را بدست مي آورند و آزمايشگاه را منهدم  مي كنند .آرنولد وسلو و جف فاهي درفيلم سينمايي«مرد تاريكي 3»محصول سال 1996امريكا بازي كرده اند.

«جنايت و مكافات» به كارگرداني عباس رافعي زندگي رسول راسخ دانشجوي اخراجي را روايت مي كند كه ، گردن بند مادرش را براي گرو گذاشتن نزد ملوك پيرزن نزول خوار محله خود مي بردتا پولي قرض بگيرد.طي ماجرايي بين رسول و ملوك نزاعي در مي گيرد و...

در اين فيلم مهدي سلطاني، آتنه فقيه‌نصيري، رابعه اسكويي، ميسا مولوي، عباس شجاع، سياوش قاسمي، روشنك گرامي و... به ايفاي نقش مي‌پردازند.

فيلم سينمايي «اليورتوييست» به كارگرداني رومن پولانسكي و با بازي بارني كلارك و بن كينگزلي، محصول سال 2005 انگلستان، چك، فرانسه و ايتاليا است.

ماجراي فيلم درباره پسر بچه يتيمي به نام اليور تويست است كه  در سن 9 سالگي از سوي هيات مديره يتيم خانه براي كارگري به منزل تابوت سازي ميانسال فرستاده مي شود. خانواده تابوت ساز آنچنان عرصه را بر اليور تنگ مي كنند كه وي مجبور به فرار شده، به سوي لندن مي رود. در لندن با پسري هم سن و سال خود آشنا شده و مجبور به دزدي مي شود.هرچند مرتكب اين عمل نگشته است.

فيلم سينمايي «تل خاكي» به كارگرداني لوئيز بردجومحصول سال 2009 ، با بازي ايوانا باكرو و كوين كاستنر است.

"جان" به همراه دو فرزندش "لوئيزا" و "سم" به خانه جديد خود در حومه شهري كوچك نقل مكان مي كند . پس از مدتي كه ازاقامت آنها مي گذرد اصواتي ناشناخته ازجنگل اطراف خانه شنيده مي شود.

«ديويد كاپرفيد»  به كارگرداني سايمون كورتيس محصول مشترك كشورهاي انگلستان و آمريكا و با بازي دنيل رادكليف، اميلي فاكس، پائولين كوئيرك، مگي اسميت و جان نورمينگتون به روي آنتن مي رود.

اين فيلم كه بر اساس كتاب چارلز ديكنز ساخته شده، درباره پسري به نام ديويد كاپرفيلد است كه قبل از تولد پدرش را از دست داده و با ازدواج مجدد مادرش و ورود ناپدري، آينده‌اي دردناك براي زندگي اش ترسيم مي‌شود، ديويد به علت اعتراض‌هايي كه در پس رفتارهاي نامناسب ناپدريش داشت، به مدرسه‌اي شبانه روزي تبعيد مي‌شود.

فيلم سينمايي «مظنونين هميشگي» ساخته برايان سينگر محصول سال 1995آمريكا است و در ژانر جنايي و پليسي ساخته شده است.

جشنواره فيلم هاي سينمايي به كوشش واحد تامين برنامه شبكه چهار در ايام تابستان هر روز ساعت 11:00 روانه آنتن پخش مي شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.