سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپايي پايگاه اوقات فراغت شهروندان در مساجد شرق پايتخت

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 8 از مساجد منطقه به عنوان پايگاه اوقات فراغت شهروندان در تابستان خبر داد.

عبدالهي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: در همين راستا مساجد سطح منطقه همواره به عنوان پايگاهي مهم براي اجتماع، آموزش و انجام فعاليت هاي فرهنگي مورد توجه قرار گرفته است.
وي افزود: برنامه ها و فعاليت هاي اين معاونت در مساجد شامل کارگاههاي آموزشي تغذيه و تاثير آن بر سلامت جسم و روان، آرامش، نشست هاي تخصصي عفاف و حجاب، برگزاري کارگاه احياگران نور ويژه بانوان مبلغ است.
عبدالهي با اشاره به ارائه فعاليت هاي خدماتي در مساجد گفت: به همين منظور ايستگاههاي نشست قند خون و فشار خون رايگان ، برپايي محافل معنوي مثل صحيفه خواني، محفل انس با قرآن، ويژه برنامه هاي شبي با قرآن از ديگر برنامه هاي اين معاونت در مساجد است.
وي گفت: علاوه بر برنامه هاي فوق، در حوزه ورزش نيز برگزاري مسابقات ورزشي در مساجد نيز در دستور کار اين معاونت قرار داشته است.
عبداللهي تصريح کرد: به جز برنامه هايي که به طور مرتب در طول سال جديد در مساجد برگزار مي شود، در ايام مناسبتي مانند ايام محرم، شهادت و ميلاد ائمه اطهار (ع) اعياد شعبانيه، ماه مبارک رمضان و ساير مناسبت هاي مذهبي، برنامه هاي ويژه اين ايام با شکوه بيشتري در مساجد برگزار مي شود.
وي خاطرنشان کرد: به طور کلي هر ساله براي بهسازي مساجد بودجه اي از سوي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 8 در اختيار متوليان مساجد قرار داده مي شود تا بنا به نياز در امور ضروري مساجد از جمله عمران، نوسازي ، تعميرات مصرف شود.
برچسب ها: اوقات ، فراغت ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.