سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

اختتامیه جشنواره شهروند قرآنی در برازجان برگزار شد

در مراسمی با حضور مردم و مسئولان، اختتامیه جشنواره شهروند قرآنی در برازجان برگزار شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  فرماندار دشتستان شامگاه جمعه در آیین اختتامیه جشنواره آیین شهروندی در برازجان اظهار داشت: شهرستان دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و برای رشد و تقویت این شهرستان در همه زمینه‌ها برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

علیرضا خرمی افزود: ما به ‌عنوان مسلمان وظیفه داریم در حفظ و اشاعه دستورات قرآن و ائمه اطهار (ع) از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

وی اضافه کرد: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه باید مورد تاکید قرار گیرد و در این مسیر نباید کم‌کاری شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: برگزاری این جشنواره‌ها باید ترویج شود و سایر دستگاه‌ها نیز باید در راستای رشد و گسترش فرهنگ قرآنی اهتمام ورزند.

در پایان این مراسم هدایایی به برگزیدگان و داوران اهدا و لوح یادبودی از طرف جامعه قرآنی شهر برازجان به شهردار برازجان اهدا شد.

در این آیین در رشته حفظ کل سجاد واعظی، محمد حسن واعظی و سید عباس حسینی در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در رشته حفظ 10 جزء نیز ایمان شیخ، عبدالمهدی بحرانی و حسین وحدت و رضا علی‌نژاد اول تا چهارم شدند.

در رشته حفظ پنج جزء نیز سید محسن جعفری، مرتضی خزایی، سید رضا موسوی و محمدعلی جمیری اول تا چهارم شدند و  در رشته حفظ سه جزء نیز حجت فاطمی به عنوان برتر رسید.

در رشته حفظ یک جزء نیز علی صادقی، محمدرضا بهی‌نیا و مازیار نصیرنیا اول تا سوم شدند و در رشته قرائت بالای 16 سال نیز جاوید کیهانی‌پور، علیرضا شحنه‌پور و سجاد واعظی به عناوین برتر دست یافتند؛ ضمن اینکه در رشته قرائت زیر 16 سال نیز سجاد کیهانی‌پور، مهدی صابر و محمدجواد باصولی اول تا سوم شدند.

حبیب‌الله سعادت، محمود عبدی، رحیم سهرابی تنها، حمید فرحناکی، عبدالرضا برازجانی، کریم گرگین و شاهرخ شهرسبزی به عنوان داور مسابقات حضور داشتند./ج1

برچسب ها: بوشهر ، جشنواره ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.