سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پايگاه رسمي اخوان :آغاز تظاهرات ميليوني براي سرنگوني کودتا

پایگاه رسمی اینترنتی گروه اخوان المسلمین مصر جمعه در خبری فوری اعلام کرد «تظاهرات میلیونی خشم» در قاهره و استانهای دیگر برای سرنگون کردن کودتای خونین آغاز شده است و صدها هزار نفر در میدان رمسیس در قاهره تجمع کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ پایگاه رسمی این گروه افزود : مقامات کودتای خونین تروریستی جلوی پخش شبکه پخش مستقیم الجزیره را از مصر گرفتند.

این پایگاه اینترنتی ادامه داد : وزارت کشور کودتا به سوی تظاهرکنندگان در میدان رمسیس از ناحیه کلانتری ازبکیه تیراندازی می کند. میدان رمسیس به طور کامل با وجود آنکه راهپیمایان هنوز به آن نرسیده اند کاملا پر از جمعیت شده است.بنابر اعلام پایگاه رسمی اینترنتی اخوانی ها ارتش مصر با بالگردهای آپاچی در حال گلوله باران مسجد صالحین در قاهره است .

این پایگاه افزود صدها هزار نفر در میدان رمسیس تجمع کرده اند .شاهدان نیز گفتند شش فرد تک تیرانداز با سلاحهای پیشرفته در بالاترین نقطه یک ساختمان در منطقه فجاله در ورودی خیابان رمسیس مستقر شده اند.اخوان المسلمین در پایگاه اینترنتی خود افزود اجرای طرحهای امنیتی دولت یعنی ناامنی کامل در قاهره آغاز شده است.وزارت کشور مصر کلانتری منطقه ازبکیه را از وجود همه نظامیان و افسران تخلیه و پنجاه نفر از اراذل و اوباش را در آن مستقر کرده است.
برچسب ها: پایگاه ، اخوان ، مصر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.