سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام وضعیت بسیار فوق العاده در استان قليوبيه مصر

در پی فراخوان ائتلاف هوادار اخوان المسلمین برای برپایی تظاهرات در پایان نماز جمعه امروز، در استان قلیوبیه مصر وضعیت بسیار فوق العاده اعلام شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ در این استان پیش از این وضعیت فوق العاده اعلام شده بود اما روز جمعه سرلشکر محمد یسری مدیر امنیتی استان قلیوبیه از اعلام وضعیت بسیار فوق العاده در استان خبر داد وگفت:« تدابیر شدید امنیتی در مراکز مختلف پلیس افزایش یافته است. استقرار نیروها در اطراف تاسیسات حیاتی به ویژه کلیساها، نیروگاهها، خطوط آهن و مراکز مختلف دیگر نیز افزایش یافته تا برای مقابله با هرگونه خشونت و اقدام های خرابکارانه آماده باشیم».

در مسیر قاهره - قلیوب نیز چند تانک مستقر شدند تا با مسدود کردن جاده مانع از تلاش هواداران اخوان المسلمین برای ورود به قلیوبیه شوند.میدان شبرا الخیمه، میدان مرکزی قلیوبیه نیز شاهد استقرار گسترده نیروهای امنیتی است و تمام خودروهای عبوری به دقت بازرسی می شوند.

هم زمان زکریا عبدربه معاون وزیر بهداشت مصر نیز از افزایش تدابیر برای امدادرسانی پزشکی به آسیب دیدگان درگیری های احتمالی امروز خبر داد و افزود:« علاوه بر آماده باش بیمارستان های کشور، واحدهای بهداشتی و درمانی ویژه نیز در استان های مختلف مستقر شده اند وتمامی مرخصی ها لغو شده است. در این زمینه مراکز درمانی استان قلیوبیه نیز در آماده باش کامل به سر می برند».وی افزود:« برای ارسال خون مورد نیاز و تامین آمبولانس ها نیز چاره اندیشی شده است».
برچسب ها: مصر ، اعلام ، وضعیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.