سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری؛

سکوی نخست در تصاحب امیر زرگری

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ ،امیر زرگری توانست باز هم صدر نشین مسابقات دور امتیازی شود و جایزه یک میلیون تومانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران:  این رقابت در تهران حالی پیگیری شد که ،رکابزنانی در رشته های مختلف ( کوهستان و جاده) از استانها مختلف  و با حضور تمامی ملی پوشان اعمم از لژیونرها وقهرمانان المپیکی  دوچرخه سواری  از جمله حسین علیزاده ،مهدی سهرابی ،علیرزا حقی پیگیری شد.

گفتنی است : نفرات دوم تا دهم این دور از مسابقات متشکل از رامین مهربانی ،علی خادمی ،وحید غفاری،رحیم امامی،حسین علیزاده ،محمد رجبلو ،سید محمد قالیچی ،شهاب جدیدالاسلام،بهنام خسروشاهی است.

شایان ذکر است: در این دور از رقابت ها 110 دوچرخه سواران حاضر در مسابقات ، مسیر  مسابقات را در ۲۰ دور طی کردنند وهر یک دور در میان امتیاز برای دوچرخه سواران توسط داوران ثبت میشد،و در پایان مسابقات امتیازات جمع ومقامهای رکابزنان مشخص شد .

در حواشی این مسابقات حضور مانی رهنما خواننده کشورمان در این رقابت ها به چشم میخورد و در اواسط مسابقات بالن استارت مسابقات، نقص فنی پیدا کرد و در جریان مسابقات به زمین افتاد./آق


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.