سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخريب بيش از 5 هزار متر مربع بافت فرسوده در استان قم

مدير عامل شرکت مادر تخصصي عمران وبهسازي گفت : تاكنون به ميزان 5085 متر مربع به ارزش تقريبي 62 ميليارد ريال از عرصه و اعيان طرح تملك در استان قم تخريب شده است .

مجيد کیان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه حضور سالانه 20 ميليون نفر زائر در شهر مقدس قم و وجود بارگاه ملكوتي حضرت معصومه عليها سلام و مسجد مقدس جمكران، گفت: نهضت بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری، به مفهوم یک خیزش عمومی و انقلابی در سطح جامعه به شمار می آید.

وي د رادامه افزود: تسریع نوسازی در بافت هاي فرسوده استان قم مشارکت گسترده مردم را می طلبد که امیدواريم در سال اینده شاهد مشارکت ساکنان و مالکان این گونه بافت های در نوسازی محله زندگی خویش باشیم .

معاون وزیر راه و شهر سازی در خصوص پروژه بهسازي پيرامون امامزاده موسي مبرقع در محله چهل اختران قم افزود: اين پروژه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به قم و با همكاري استانداري،‌ شهرداري و شركت عمران معصوميه به نمايندگي از شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران در حال انجام است.

مدير عامل شرکت مادر تخصصي عمران وبهسازي درادامه اظهار داشت : تاكنون به ميزان 5085 متر مربع به ارزش تقريبي 62 ميليارد ريال از عرصه و اعيان طرح تملك در استان قم تخريب شده است .

وی در خصوص توانمند سازي و ساماندهی سكونتگاه هاي غير رسمي در استان قم اشاره کرد و در ادمه گفت:‌ در سال 91 مبلغ 65 ميليارد ريال براي اجراي 18 پروژه از قبيل 2 درمانگاه و خانه بهداشت،‌ مدرسه،4 سالن ورزشي،‌ 4 خانه دانش، 4 زمين چمن مصنوعي،‌ بوستان شهر قائم،‌ فرهنگسرا و كلانتري اختصاص یافته است .

برچسب ها: کیان پور ، فرسوده ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.