سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسوایی اخلاقی مسئول سابق راديو بي بي سي

یکی از مسئولان سابق پخش موسیقی در رادیو بی بی سی به موارد متعددی از جرائم جنسی طی سه دهه متهم است.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازگاردین ، دیو لی تراویس از مسئولان سابق پخش موسیقی در رادیو بی بی سی به یازده مورد آزار جنسی و یک مورد تعرض جنسی به قربانیانی بین سنین پانزده تا بیست و نه سال متهم است. این جرایم طی سه دهه از سال هزار و نهصد و هفتاد و هفت تا دو هزار و هفت و در مورد نه قربانی ادعا شده صورت گرفته است.
این متهم شصت و هشت ساله که با نام واقعی دیوید پاتریک گرافین تحت پیگرد قرار دارد، نوامبر گذشته طی تحقیقات اسکاتلند یارد تحت عنوان «عملیات یوتری(درخت سرخ)» در مورد جرایم جنسی جیمی ساویل (از مجریان سابق بی بی سی) و دیگران دستگیر شد. 
آلیسون ساندرز دادیار سرویس پیگرد قضایی انگلیس(سی پی اس) درباره این پرونده گفت شواهد کافی برای محکومیت تراویس وجود دارد و این پیگرد در جهت منافع عمومی صورت می گیرد.
هفت مورد ادعای مجزای دیگر بر ضد این چهره رادیویی مطرح شده است که به گفته سی پی اس هنوز شواهد کافی برای اقدام در آن خصوص جمع آوری نشده است.
تراویس یکی از چهارده مردی است که از زمان آغاز عملیات یوتری در پی رسوایی ساویل در ماه اکتبر دستگیر شده و سومین فردی است که طبق این تحقیقات متهم شده است.
برچسب ها: بین الملل ، جنسی ، بی بی سی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.