سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمینار آموزشی شناخت بیماری های انتقالی جانوران مضر شهری در محلات منطقه 18

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 از برگزاری سمینار آموزشی شناخت بیماری های انتقالی از جانوران مضر شهری در محلات این منطقه خبر داد.

عساری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سمینار آموزشی شناخت بیماری های انتقالی جانوران مضر شهری با موضوع های مختلف به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان بیماری های حاصل از تماس با جانوران مضر شهری در محلات منطقه 18 برگزار می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: سمینار آموزش شناخت بیماری های انتقالی از جانوران مضر شهری در سرای محله صادقیه در حال برگزاری است.

عساری با اشاره به نحوه ی برگزاری این سمینار گفت: این سمینار با حضور کارشناسان مجرب اداره محیط زیست منطقه 18 ارائه نکات آموزنده ای از جمله ویژگی های موش و بیماری های مرتبط و راه های مقابله با رشد جانوران مضر شهری ویژه شهروندان در سرای محله صادقیه در دست اجرا است.

وی ادامه داد: در این سمینار کتاب های تحت عنوان همسایه موزی میان شهروندان توزیع خواهد شد.

عساری با اشاره به اقدامات اجرایی معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 افزود: اجرای طرح نگهداشت شهر در بلوار معلم آماده باش اکیپ های اجرایی اداره قنوات و مسیلها با مشارکت شهرداری ناحیه یک، پاکسازی 2 هزار و 500 متر طول از انهار محلات در سه بخش لایروبی شستشو و پخش آهک از اقدامات اجرایی معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 است./

برچسب ها: سمینار ، بیماری ، انتقال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.