سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساهاکیان: دیگران ضعیف نشده اند،بسکتبال ما پیشرفت کرده است/در جام جهانی قوی تر هم ظاهر می شویم

ملی پوش بسکتبال گفت: متاسفانه مسائلی مطرح شده است که تیم های حاضر در مسابقات جام ملت های بسکتبال آسیا ضعیف شده بودند در حالی که باید بگویم این تیم ملی بسکتبال ماست که پیشرفت چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ اوشین ساهاکیان در گفتگو با یک برنامه ورزشی تلویونی گفت:بسکتبال را از مدرسه و دوران ابتدایی آغاز کردم و بعد به تیم باشگاهی آمدم و سپس به عضویت تیم ملی در آمدم.

وی تصریح کرد:سطح مسابقات جام ملت ها بسیار بالا بود و بازیکنان و تیم های مختلف با قدرت بسیار بالایی و حتی به مراتب بالاتر از گذشته ظاهر شدند.

ساهاکیان ادامه داد:تیم ما خیلی پیشرفت کرده است و ما واقعا می خواستیم که تیممان قهرمان شود و فاکتورهای لازم را نیز داشتیم.باید بگویم دیگران ضعیف نشده اند بلکه ما پیشرفت کرده ایم.

وی ادامه داد: البته تیم چین کمی افت کرده بود اما همه تیم ها خوب بازی کردند و ما کار دفاعی و انسجام در کار بسیار خوبی داشتیم و توانستیم حمله حریفانمان را مهار کنیم.

ملی پوش بسکتبال عنوان داشت: بچیروویچ نظم کاری بسیار بالایی دارد و بار روانی خوبی به تیم می دهد و نکات ریزی را در جلسات تیم به بازیکنان تذکر می دهد و از ما می خواهد که به عنوان سرباز همه این نکات را انجام دهیم.

ساهاکسان در خصوص سخت ترین بازی در جام ملتهای آسیا عنوان کرد: سخت ترین بازی ما لحظات ابتدایی دیدار با بازی چین بود که البته در ادامه کار برایمان آسان تر شد.در بازی با اردن نیز ما برای تلافی به میدان رفتیم.اردن تیم قوی بود  و آنها هروقت نمی توانند حریف ما شوند به صورت ضد اخلاقی سعی در بر هم ریختن شرایط روحی ما را دارند.

وی در خصوص بازی فینال بیان کرد:در فینال با دفاع منسجم حملات حریف را مهار کردیم و نیمه دوم سوار بر بازی بودیم و خوب کار کردیم و توانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

ساهاکیان اظهار کرد:افتخاراتی که من کسب کردم نتیجه تلاش تمام گروه بود و همه بازیکنان حمایت کردند و همه دست به دست هم دادند که از همه تشکر می کنم.

وی در پایان خاظر نشان کرد:مطمئن باشید در مسابقات جام جهانی بهتر از جام ملت های آسیا ظاهر می شویم و با این کادر فنی و بازی های تدارکاتی که در پیش داریم قدرتمندانه ظاهرخواهیم شد./آق

 
 
برچسب ها: بسکتبال ، ساهاکیان ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.