سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كاوه:

كشتي گيران ناشنوا نياز به حمايت مسئولان ورزش دارند

سرمربي تيم ملي كشتي آزاد ناشنوايان به آينده تيم ملي و كشتي گيران آزادكار ناشنوا اميدوار و معتقد است مسئولان با حمايت هاي همه جانبه مي توانند نقش مهم و بسزايي در موفقيت و پيشرفت ورزشكاران ايفا كنند.

محسن كاوه سرمربي تيم ملي كشتي آزاد ناشنوايان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در مسابقات المپيك بدون اينكه از حريفان شناخت كافي داشته باشيم به رقابت پرداختيم با اين اوصاف عملكرد كشتي گيران ناشنوا رضايت بخش بوده است البته سطح مسابقات را بايد در اندازه و حد ورزشكاران اين حوزه بايد سنجيد.

وي ادامه داد: پيش از اعزام به مسابقات متأسفانه از حريفان خود در مسابقات شناختي نداشتيم و بدون آگاهي و شناخت به مصاف رقباي المپيكي رفتيم با اين اوصاف عملكرد كشتي گيران رضايت بخش بوده است.

كاوه تصريح كرد: در مسابقات المپيك متأسفانه عدم حضور داوران ايراني براي تيم ملي ما مشكل ساز شده بود. داوران با تكيه بر اين باور كه كشتي گيران ايراني در روزهاي گذشته نيز مدال كسب كرده اند بصورت عمدي و يا غير عمدي به ضرر كشتي گيران ايراني سوت مي زنند اعتراض هاي مكرر و پي در پي مربيان تيم حتي اين مشكل را برطرف نكرد.

كاوه افزود: مسابقات جهاني ارمنستان را نيز اول سال 1393 در پيش داريم بايد براي موفقيت در اين مسابقات برنامه ريزي  هاي مناسب و اردوهاي منظم برگزار كنيم كه در آينده نزديك و با برگزاري جلسه با رئيس فدراسيون برنامه هاي تيم ملي مشخص مي شود./آق
برچسب ها: کاوه ، کشتی ، ناشنوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.