سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشحون:

نامهربانی زیادی با تیم ملی بسکتبال شد/عباسی حتی یک لحظه ما را تنها نگذاشت

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: از وزیر ورزش ممنونم که حتی یک لحظه تیم ملی بسکتبال را تنها نگذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران محمود مشحون در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: هنوز هم در هیجان قهرمانی تیم ملی بسکتبال هستم و این لذت‌ها را نمی‌توان با هیچ چیز عوض کرد و همه آن نتیجه همدلی و تلاش همه بازیکنان بود.

وی افزود: از عباسی و وزارت ورزش نیز کمال تشکر را دارم که در این مدت به تیم ملی کمک زیادی کردند.

مشحون بیان داشت: بدون شک ما به یک سالن استاندارد بسکتبال نیاز داریم و درخواست ها در این خصوص اراه شده است و این قضیه ای نیست که برای خودم بخواهم بلکه برای موفقیت بسکتبال کشورمان الزامی است.در فیلیپین سالن 24 هزار نفری بسیار استانداردی بود که یکی از زیباترین سالن هایی بود که من دیده ام.

وی تاکید داشت: موفقیت و قهرمانی تیم ملی بسکتبال حاصل کار گروهی و همبستگس واقعی بازیکنان بود و از عباسی که لحظه ای ما را تنها نگذاشت ممنونم که نتیجه این حمایت ها قهرمانی دلچسب و شیرین تیم ملی بود.

وی اظهار داشت:در جلساتی که با بسکتبالیست ها داشتم نگرانی و گلایه ی ورزشکاران عدم تعهد باشگاه ها بود.متاسفانه قرارداد با برخی باشگاه ها از قرارداد ترکمانچای نیز بدتر شده است.

وی تصریح کرد:برخی بازیکنان عنوان کرده اند اگر قراردادهایشان تصفیه نشود دیگر در باشگاه ها فعالیت نمی کنند.

اهل ناله کردن نیستم ،دینم را ادا میکنم

مشحون بیان کرد:من اهل آه و ناله و فغان نیستم و دینم را ادا می کنم.با داشته هایمان حرکت می کنیم اما نا مهربانی ها بسیار زیاد بود.بعد از هر بازی و پیروزی مطلب تازه ای می شنیدیم مثل اینکه می گفتند تیم های حاضر در مسابقات مثل قبل قوی نیستند.

وی تصریح کرد:وقتی رهبر معظم انقلاب،رییس جمهور محبوب،وزیر ورزش معرفی شده،مدیرعاملان سرخابی،قهرمانان ورزشی مثل دایی و کریمی و قلعه نویی و ... همه در شادمانی تیم ملی بسکتبال شرکت میکنند بیان این حرف ها درست نیست.

وی تاکید کرد:از فردی که می گوید تیم ها قدرت نداشته اند می پرسم آیا قوی بودن ما در مسابقات اشکالی داشت؟

وی در خصوص سرمربی تیم ملی بیان کرد:بچیرویچ مربی بسیار بزرگی است و همه با اختلاف بالا به تیم ما باختند.وی روانشناس با تدبیری است و آموزش هایش همه را متحول می کند.بچیرویچ هدف ها را تنظیم کرده بود و توانست موفق شود.

مشحون عنوان کرد:بیش از 15 دقیقه با حدادی جلسه برگزار کردم که به علت آشنایی وی به زبان عربی پاسخ اردنی ها را در میدان مسابقه ندهد چرا که این قضیه در بازی های غرب آسیا برایمان مشکل ساز شده بود.

هواداران ایرانی همیشه همراه تیم ملی بودند

مشحون در خصوص هواداران تیم ملی بیان داشت:جا دارد همین جا از سفیر ایران در فیلیپین تشکر کنم.ایرانیان مقیم فیلیپین کاری کردند که احساس غریبی به هیچ کس دست نمی دهد.

وی افزود:در همه سالنها این هواداران تیم را همراهی می کردند و در فینال 500 هوادار ایرانی از 20 هزارهوادار میزبان بیشتر تشویق می کردند.
وی ادامه داد:بچیرویچ علاقه زیادی به کاربا جوانان ایرانی دارد و اگر توان تامین مالی قراردادش را داشته باشیم باز هم در تیم می ماند.

وی افزود:اگر از برادرم تشکر کنم مورد اتهام قرار می گیرم خانواده ما به ورزش و بسکتبال مدیون است.

حمایت از بسکتبال باید بیشتر از فوتبال و والیبال باشد

وی تاکید کرد:از صدا و سیما و ضرغامی تشکر ویژه دارم که باعث شدند این همه شادی به مردم منتقل شود.

وی ادامه داد:خواسته واقعی من از مسولان توجه و حمایت است.به نظرم از ما حتی باید بیشتر از فوتبال و والیبال حمایت شود.رییس فدراسیون جهانی بسکتبال می گفت که تا به حال تیمی با این انسجام در آسیا ندیده است

وی در پایان خاطر نشان کرد:روزی که رهبر معظم انقلاب پیام تبریک و تشکر به ما دادند اشک شوق در چشم تمتم بازیکنان جاری بود و از مسولان ورزش می خواهم که بسکتبال را فراموش نکنند همچنین باشگاه ها نیز همانقدر که به بازیکنان خارجی بها می دهند قرارداد بازیکنان داخلی را هم پرداخت کنند و آنها را اسیر نکنند./آق
برچسب ها: مشحون ، بسکتبال ، عباسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.