سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمين روز بررسي کابينه يازدهم در صحن علني/

كاشاني: سلطاني‌فر كامپيوتر متحرك ورزش است

نماينده مردم زاهدان در موافقت با وزير پيشنهادي ورزش گفت: سلطاني‌فر كامپيوتر متحرك ورزش است كه اطلاعات ذي قيمتي از روند جاري و تحولات اين رشته در ايران و جهان دارد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ناصركاشاني نماينده مردم زاهدان در صحن علني مجلس در موافقت با سلطاني‌فر وزير پيشنهادي ورزش گفت: رئيس‌جمهور با انتخاب وي كه از مديران شايسته و كارآمد كشور هستند سنت شايسته‌اي را پايه گذاري كردند كه مي‌تواند الگويي براي مديريت شايسته در وزارت ورزش و جوانان باشد.
 
وي ادامه داد: رئيس‌جمهور با انتخاب سلطاني‌فر دو نكته مهم را هدفگذاري كرده است اول اين كه انتخاب فردي از درون خانواده ورزش با سوابق مديريت كلان در تربيت بدني براي نخستين بار است كه بعد از انقلاب اسلامي صورت گرفته است دوم اين كه سلطاني‌فر مي تواند شان وزير ورزش و جوانان را ارتقا دهد چرا كه وي دو سال قائم مقام سازمان تربيت بدني بوده و شايستگي حضور در سمت‌هاي گوناگون در وزارت كشور و در 8 استان كشور (استان‌هاي مركزي، زنجان و گيلان و ...) تجارب ممتد مديريتي دارد.
 
نماينده مردم زاهدان در ادامه افزود: سلطاني‌فر روحيه بالا و انگيزه مثال زدني دارد كه علي رغم مشكلاتي كه معمولا در استان‌ها وجود دارد توانسته بيشترين ظرفيت همكاران خود را براي تلاش بي وقفه بسيج نمايد.  
 
كاشاني تصريح كرد: بنده از چالش‌هاي حوزه ورزش آگاهي دارم و مي‌دانم بسياري از شهرستان‌ها از كمبودهاي فراوان فضاهاي ورزشي رنج مي‌برند و بسياري از استعدادهاي ورزشي ناشناخته و كشف نشده باقي مانده كه امكان توسعه ظرفيت‌هاي فردي به صورت خدادادي را ندارند.  
 
وي اظهار داشت: وزير پيشنهادي قادر است با تعامل مثبت با ساير دستگاه‌هاي مسئول و ايجاد تلاش مشترك و همكاري با روحانيت محترم به برنامه‌هايي براي حل و فصل مشكلات حوزه ورزش بيابد.  
 
نماينده مردم زاهدان ادامه داد: قطعا حضور چنين مديري در وزارت ورزش يك نعمت است چرا كه وي مديري مدبر و با كارنامه موفق در زمينه ورزش بوده و آشنايي گسترده‌اي به مسائل اداري و مديريتي و همين طور بينش توسعه‌اي و ساختاري براي حل معضلات مديريتي كه يكي از چالش‌هاي مهم در عرصه ورزش است دارد.  
 
كاشاني تصريح كرد: به تعبير رئيس‌جمهور سلطاني فر كامپيوتر متحرك ورزش است كه اطلاعات ذي قيمتي از روند جاري و تحولات اين رشته در ايران و جهان دارد و اميد است با راي مثبت شما حلقه‌اي از مشاورين قوي و كارآمد براي قائل آمدن به مشكلات ورزش به وجود بيايد چرا كه ايشان در بخش ورزش براساس چشم انداز 20 ساله مقام معظم رهبري حركت خواهند كرد.  
 
وي اظهار داشت: سلطاني‌فر در راستاي اصلاح اساسنامه‌هاي فدراسيون‌ها در جهت پوياكردن آن‌ها و مبارزه جدي با دوپينگ و ناهنجاري‌هاي عمدي و غيرعمدي برنامه كافي و منسجمي دارد.  
 
كاشاني افزود: سلطاني‌فر در زمينه احياي فدراسيون ورزش بانوان كه نيمي از جامعه پوياي ما را تشكيل مي‌دهد برنامه داشته و احياي اين مهم نشان دهنده اسلام به عنوان دين مترقي بوده كه حافظ شئونات زنان جامعه اسلامي است.  
 
نماينده مردم زاهدان در پايان خاطر نشان كرد: راي مثبت شما نمايندگان به وزير پيشنهادي موجب از بين بردن چالش‌هاي مديريتي در عرصه ورزش شده چرا كه وي به عنوان سرباز هوشمند با تعامل كامل با مجلس سعي در هموار كردن و از بين بردن مشكلات اين وزارت خانه خواهد داشت.

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش + صوت

انتهای پیام/
برچسب ها: کاشانی ، موافقت ، وزیر ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.