سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رويکرد تبليغي و دوسويه آمريکا در قبال ايران

موضوع سفر ژنرال مارتين دمپسي فرمانده ستاد مشترک ارتش آمريکا به تل‌آويو و رايزني آنها درباره برنامه هسته اي ايران مورد توجه خبرگزاري هاي خارجي قرار گرفته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، خبرگزاري فرانسه به نقل از راديو دولتي اسرائيل گزارش داد ايران و برنامه هسته اي تهران محور اصلي مذاکرات روز چهارشنبه مارتين دمپسي، عالي ترين مقام نظامي آمريکا را با موشه يعلون، وزير جنگ اسرائيل در تل آويو تشکيل مي داد. 

بر اساس اين گزارش، موشه يعلون در ديدار با ژنرال دمپسي که با حضور بني گانتز، رئيس ستاد مشترک ارتش اسرائيل برگزار شد، مدعي شد: ايران در همه منطقه حضور دارد.

اين خبرگزاري همزمان با انتشار ادعا‌هاي خصمانه مقامات رژيم صهيونيستي بر ضد ايران به نگراني و هراس مقامات رژيم صهيونيستي از تغيير رئيس جمهوري در ايران اشاره‌کرده است.به نظر مي رسد همين نگراني‌ها سبب شده است بنيامين نتانياهو، افزايش فشار بر ايران را خواستارشود !

در اين گزارش به ديدار روز سه شنبه ژنرال دمپسي، رئيس ستاد مشترک نيروهاي مسلح آمريکا  با بنيامين نتانياهو، نخست وزير اسرائيل اشاره شده و به نقل از راديو رژيم صهيونيستي آمده است: "‌مسئولان اسرائيلي درباره اين موضوع که حسن روحاني، رئيس جمهور جديد ايران موجب تغيير احتمالي رفتار جامعه بين الملل نسبت به ايران مي شود"، ابراز نگراني کردند".

در بخش ديگري از اين گزارش بر رويکرد تبليغي و دوسويه تحريم و تهديد تاکيد شده است:‌ "راديو اسرائيل همچنين اعلام کرد ژنرال دمپسي در صدد اطمينان از اين موضوع است که اسرائيل از حمله به تاسيسات هسته اي ايران خودداري مي‌کند تا فرصت براي گزينه ديپلماتيک از بين نرود".

برچسب ها: آمریکا ، ایران ، دمپسی ، اسرائیل ، سفر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.