سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميزان شکايت‌ها از شرکت سامسونگ افزايش مي‌يابد

دولت برزيل از شرکت سامسونگ کره جنوبي به دليل شرايط بد کاري در خطوط مونتاژ اين شرکت در برزيل شکايت و طلب خسارت کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از رويترز، شکايت مذکور مبني بر اين است که شرکت سامسونگ در مرکز صنعتي مانائوس(مرکز ايالت آمازوناس) کارگران را در معرض خطر بيماري به دليل کار شديد قرار مي‌دهد.

در همين خصوص دولت برزيل شکايت و طلب خسارت 108 ميليون دلاري کرده است.

خط مونتاژ سامسونگ در مانائوس بزرگترين کارخانه در بين 25 کارخانه اين شرکت در سطح جهان است. اين کارخانه حدود 6 هزار کارگر دارد و تلفن همراه و ديگر کالاهاي الکترونيکي مورد نياز امريکاي لاتين را تامين مي‌کند.

در پي اين شکايت، شرکت سامسونگ اعلام کرد که با مقامات برزيلي همکاري مي‌کند اما جزئيات بيشتري براي اين همکاري ذکر نکرده است.

اين شرکت در بيانيه اي اعلام کرد: زمانيکه که ما شکايتنامه را دريافت کنيم، يک بررسي کامل انجام خواهيم داد و با مقامات برزيلي به طور کامل همکاري خواهيم کرد.

دادستانهاي برزيلي گفتند: وزارت کار برزيل تاييد کرده که کارگران اين شرکت در برزيل روزانه تا 10 ساعت به طور ايستاده کار مي‌کنند و بيش از 2 هزار کارگر دچار مشکلات جسمي نظير آسيب‌هاي ناحيه کمر هستند.

اين شرکت همچنين به استخدام کارگران کودک در چين و شکايت متعدد کارگران در کره جنوبي براي دريافت خسارت براي خطرات جسمي در کارخانه هايش مواجه است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شکایت ، سامسونگ ، برزیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.