سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷ اکتبر تاریخ عرضه ویندوز ۸.۱ مایکروسافت

ویندوز 8 نیز مانند تمامی سیستم عامل های مايکروسافت، پس از عرضه، نیاز به ارائه نسخه های بروزرسانی برای برطرف کردن مشکلات و باگ های خود دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، مايکروسافت چند ماه پس از عرضه رسمی ویندوز 8، بازخوردهای مختلف و اکثرا منفی را از این سیستم عامل دریافت کرد، که باعث شد تا شروع به ایجاد تغییرات و برطرف کردن مشکلات عنوان شده  و ارائه ی آن ها در نسخه ی جدیدی با نام ویندوز 8.1 و یا Blue  کرد.


یکی از این تغییرات که خبر آن در ابتدا نظر بسیاری از کاربران را در مورد این سیستم عامل مثبت کرد، بازگشت دکمه ی استارت منو به نسخه ی 8.1 بود، اما بعدا مشخص گردید که این دکمه کارایی قبلی را ندارد و فقط برای رفتن به صفحه Start (صفحه اصلی) مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


در نسخه جدید علاوه بر افزوده شدن دکمه استارت، تغییراتی در ظاهر رابط کاربری مترو، بخش جستجوی ویندوز 8، و بهبود عملکرد نسخه ی 11 مرورگر اکسپلورر در این سیستم عامل به وجود آمده است علاوه بر این تغییرات اکثر باگ های موجود  در نسخه 8 در این نسخه برطرف شده است، ویندوز 8.1 ماکروسافت از تاریخ 17 اکتبر دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.