سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیئت بوکس استان گلستان:

منتظر مجوز شورای برون مرزی هستیم/ از برگزاری اردو با ترکمن ها در تهران استقبال می کنیم

بیانی گفت: فدراسیون پیشنهاد داده است تا اردوی مشترک خود با مشت زنان ترکمن را در تهران برگزار کنیم که از این موضوع استقبال می کنیم.

 رئیس هیئت بوکس استان گلستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با بوکسوران  ترکمن مذاکراتی داشته ایم تا برای  برگزاری مسابقه با هم در استان گلستان اردویی مشترک داشته باشیم.

 وی افزود: البته هنوز  منتظر مجوز شورای برون مرزی هستیم تا به صورت نهایی اردوی خود را برگزار کنیم.

 وی بیان داشت: در صورت تایید از سوی شورای برون مرزی  از تاریخ 8 شهریور ماه  اردوی مشترک با تیم ملی بوکس  ترکمنستان برگزار می شود که  البته از مشت زنان تیم ملی نیز دعوت کرده ایم  تا برای آمادگی بیشتر در این  اردو شرکت کنند.

 وی اظهار داشت: بنا به اعلام مسئولان بوکس ترکمنستان 16 نفر برای حضور در این اردو اعم از بوکسور و کادر فنی و سرپرست عازم تهران خواهند شد.

 بیانی عنوان کرد: مجوز شورای بروز مرزی طی همین دو سه روز آینده اعلام می شود تا هر چه سریع تر  شرایط حضور این مشت زنان  را در استان  فراهم کنیم.

 بیان تاکید داشت: طبیعی است که میزبانی چنین اردو و مسابقات هزینه مالی زیادی در پی دارد  که از مسئولان بوکس استان و  فدراسیون  کمک خواستیم.

 وی ادامه داد: البته پیشنهاد شده تا تیم گلستان و ترکمنستان اردوی  مشترک خود را در تهران و به همراه تیم ملی بوکس کشور مان برگزار  کنند که ما از این پیشنهاد  استقبال می کنیم./آق
برچسب ها: بوکس ، گلستان ، بیانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.